قدس آنلاین نوشت: کمبود عرضه پیاز بیش از 2 هفته است که قیمت این محصول پرمصرف را در سطح شهر مشهد با نرخ بالا و باورنکردنی مواجه کرده و اشک مصرف کنندگان، به ویژه خانواده های کم بضاعت را درآورده است.

*دیگر اخبار برجسته قدس آنلاین به شرح زیر است:
- معاون فرهنگی شهردار: ضرورت ورود جدی هنر برای واکاوی قیام گوهرشاد
- هنرمندان صاحبنام در گفت‌وگو با قدس: مشهد با پیشینه بیش از 100 سال نمایش فیلم، همیشه در بخش سرمایه‌گذاری زیرساخت‌ها، ساخت سالن‌های نمایش فیلم، تولید فیلم‌های سینمایی در تمام بخش‌ها از جمله تهیه کنندگی، کارگردانی، بازیگری و حتی مسئولیتی، در بدنه سینما پیشگام بوده است.
- «اسکان» دغدغه ای که زائران و مسئولان مشهد را تنها نمی گذارد: اقامت، از اصلی‌ترین دغدغه‌های مسافران تابستانی است و یافتن جایی مناسب، ارزان و قابل اطمینان از جمله انتظارات آنان به شمار می‌رود به ویژه در مشهد مقدس که زائران حضرت رضا(ع) نیز با آن روبه‌رو هستند و گاهی این امر برای آنان با مشکلاتی همراه است.

*پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- جواد فروغی؛ مبلغ قرآن کریم: برنامه های دینی و فرهنگی را با سلیقه اجرا کنیم
- منتخب اول مردم در شورای پنجم شهر مشهد: پوست اندازی نظام مدیریتی کشور/عدم پاسخگویی معاونت فرهنگی شهرداری به نامه های کمیسیون بانوان
- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: پارلمان معلمان شایسته ترین مجموعه فعال در نظام تعلیم و تربیت استان است
- دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: در گذشته مناطق محروم تعریف مشخص داشت اما اکنون حاشیه شهرها نیز به مناطق محروم اضافه شده اند و در حال حاضر شاهد این حجم از محرومیت و ضعف در خدمت رسانی هستیم.

*پایگاه خبری مشهد پیام:
- سکانس پایانی” زندگی شهید رفیعی؛ مادری که تا پای جان منتظر “سردارش” بود: انتظار 34 ساله خانواده سردار شهید رفیعی با شناسایی پیکر مطهرش به پایان رسید و نام شهید گمنام از پیکر مطهرش در دانشگاه فردوسی مشهد حذف شد.
- عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی: امیدوارم دستگاه وزارت امور خارجه دولت دوازدهم در جهت تقویت جبهه مقاومت حرکت کند و از طریق آن گفتمان مذاکره با غرب را ادامه دهد.
- شهردار سابق مشهد: به نظرم شهردار مشهد باید بومی انتخاب شود تا گوشه گوشه شهر را بشناسد و به آن عِرق داشته باشد تا بتواند به عنوان یک کارشناس مسائل شهر مشهد را رفع رجوع کند.
- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی مشهد: براساس تصمیمات اخذ شده، بیمه و پروانه تاکسی‌های فرسوده مشهد از 25 تیرماه تمدید نمی‌شود.
- در میزگرد «فرصت‌ها و تهدیدهای ادبیات کودک و نوجوان»: نیازمند برندسازی در حوزه کتاب کودک و نوجوان هستیم/ ضعف محتوا در کتاب کودکان مشهود است

*پایگاه خبری صبح مشهد:
- مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد: همزمان با دهه کرامت پایگاه‌های تخصصی خدمات گردشگری و زیارت راه اندازی می‌شود
- علی اصغر عنابستانی؛ فعال سیاسی: آیا ضعف در قوانین علت تخلف بوده یا سوء مدیریت حاکم برانتخابات!/ آماده مناظره هستم
- مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد: ساماندهی تانکرهای حمل فاضلاب در شهر مشهد

*پایگاه خبری صبح توس:
- قشقایی، فرزند شهید هسته ای: در مسئله برجام خون شهدای هسته‌ای کشورمان پایمال شد.
- معاون شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی: پلمب بیش از 3 هزار حلقه چاه غیرمجاز در استان
- مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح: تمام جهان بدانند که اگر در همین لحظه فرمانده معظم کل قوا فرمان دهند، سپاه برای نابودی اسرائیل تنها 12 ساعت زمان می خواهد.
5132/7489
گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.