به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ عباس نظافتی افزود: نماینده حقوقی یکی از مجتمع های تفریحی تجاری شهرستان بینالود، با شکایت قضایی به پلیس فتا اعلام کرد پس از انتشار این شایعه در فضای مجازی، علاوه بر ایجاد نگرانی شدید خانواده افراد حاضر در این مجموعه تفریحی، تا مدتی بسیاری از مشتریان بلیت خود را لغو یا از خرید بلیت امتناع می کردند که باعث دهها میلیون تومان خسارت به این مجتمع بزرگ تفریحی شده است.
وی اظهار کرد: با دریافت این شکایت پلیس فتا اقدامات خود را در این زمینه آغاز و با بهره‌ گیری از اقدامات فنی، مدیر کانال تلگرامی شایعه ساز را در مشهد شناسایی و دستگیر کرد.
وی گفت: در تحقیقات از این متهم 42 ساله که مدیر یک کانال ورزشی است، مشخص شد وی خبر آتش سوزی متعلق به سال ‌های گذشته و قبل از افتتاح این مجموعه تفریحی را به خاطر افزایش تعداد بیننده های کانال خود منتشر کرده است.

* دستگیری فردی که با استفاده از سیم کارت مفقودی اقدام به تهدید و اخاذی می کرد
بر اساس گزارش دیگری از این پایگاه اطلاع رسانی، پلیس فتا شهرستان بینالود فرد شروری را که با استفاده از سیم کارت مفقودی اقدام به توهین، تهدید و اخاذی از شهروندان می کرد شناسایی و دستگیر کرد.
فرمانده انتظامی این شهرستان گفت: با شکایت یکی از کسبه طرقبه شاندیز مبنی بر توهین، تهدید و اخاذی از وی، ماموران پلیس فتا مالک سیم کارت را برای ادای توضیح احضار کرده که وی اعلام می دارد سیم کارت خود را مفقود نموده و نسبت به سوزاندن آن نیز اقدامی نکرده است.
سرهنگ عباس نظافتی افزود: ماموران پلیس فتا با بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی محل اختفای متهم شرور را شناسایی و وی را دستگیر کردند.
وی اظهار کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد افراد دیگری نیز قربانی اقدامات این متهم جوان بوده اند که عدم گزارش این شرارتها به پلیس، باعث تداوم اقدامات مجرمانه متهم شده است.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.