به گزارش ایرنا حجت الاسلام حسین اسلامی در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی (ره) افزود: چگونه برخی اشخاص به خود اجازه دادند در یک راهپیمایی عمومی و روز جهانی قدس به رئیس جمهور منتخب ملت توهین کنند و این اقدام به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.
وی تاکید کرد: باید به جای چینین اقدامات اشتباهی از همه ظرفیتهای موثر جامعه برای همراهی با دولت و حجت الاسلام روحانی استفاده کرد.
حجت الاسلام اسلامی با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهوری در همایش مسئولان قوه قضاییه افزود: دوران انتخابات به اتمام رسیده و باید رقابتها به رفاقت تبدیل شده و همه ظرفیتها برای توسعه و عمران کشور بسیج شوند.
خطیب نماز جمعه گناباد در یخش دیگری از خطبه ها گفت: امروز سپاه پاسداران در کنار دفاع از سرحدات کشور در بخ شهای اقتصادی و سازندگی هم حضور موثری دارد و قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه رقیب دولت نبوده بلکه یار و همراه دولت در توسعه و عمران و رونق اقتصادی جامعه است و دولت به عنوان کارفرما برخی طرح ها را به این قرارگاه واگذار می کند.
وی تصریح کرد: بر طبق قانون اساسی دولت ها می توانند از ظرفیت نیروهای مسلح برای سازندگی کشور استفاده کنند و قرار گاه خاتم الانبیاء (ص) سپاه هم به خوبی در سال های اخیر به این وظیفه خود عمل کرده است.
امام جمعه موقت گناباد ادامه داد: امروز ولایت فقیه محور وحدت قوای سه گانه و همه بخش های جامعه است و باید با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش کرد.
وی تمدید تحریم های آمریکا بر علیه کشورمان به بهانه فناوری موشکی و هسته ای را یادآور شد و افزود: با توجه به بد عهدی آمریکا باید برجام را با طرفهای اروپایی به پیش ببریم و فصل الخطاب ما سخنان رهبر معظم انقلاب است که فرمودند اگر طرف مقابل برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم.
امام جمعه موقت گناباد گفت: آمریکایی ها درمقابله با کشورمان تا آنجا مستاصل شده اند که برای تقابل با نظام جمهوری اسلامی دست به دامن منافقان شدند ولی به هیچ کدام از اهداف خصمانه خود دست نمی یابند و ملت ما هیچ زمان جنایتهای منافقان بر علیه ملت و ایران اسلامی فراموش نمی کنند.
شهرستان 81 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری مشهد واقع شده است.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.