قدس آنلاین نوشت: خرد گرد از شهرهای تاریخی قبل از اسلام بوده که داری ابنیه و آثار تاریخی فراوان است و بیش از 14مفاخر از این کهن دیار به جهان اسلام معرفی شده است اما به گفته بسیاری از کارشناسان قدمت این شهر تاریخی در زیر سایه بی توجهی قرار گرفته است.
- وزارت بهداشت و درمان آیا اطلاعی از کمبود پزشک متخصص در بردسکن دارد؟
- یک مویز و چهل قلندر حکایت روستای 50 خانواری 'جاورتن' با یک قنات است / روستای جاورتن با بیش از 50خانوار در 33 کیلومتری شهرستان جغتای قرار دارد که بانوان ساکن این روستا هر روز در مقابل تنها قنات موجود روستا برای برداشت آب و شست و شوی ظروف صف می کشند.

* پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- انتقاد روانشناس مطرح کشور از خندوانه / کنار گذاشتن حیا به قیمت خنداندن مردم اشتباه است / بلوغ زودرس نوجوانان با شوخی‌ های مبتذل خندوانه‌ای !؟
- در نهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی، رادیو دری خراسان رضوی درخشید.
- تمرینات تیم سیاه جامگان در اردوی ترکیه / تمرینات بدنسازی پیش فصل فشار زیاد به بازیکنان وارد می کند و میثاقیان قصد دارد با قرار دادن والیبال در برنامه تمرینی تا حدودی شادابی را به تیمش اضافه کند.
- علم الهدی قرارداد با توتال را استعماری خواند.
- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد: در حال حاضر تنها سه شرکت تاکسی اینترنتی در مشهد مقدس دارای مجوز فعالیت هستند.

* پایگاه خبری پرستوها:
- رئیس صندوق کارآفرینی امید قوچان: محصولات بازار محور همچون تولید، فرآوری، خشک‌ کردن و بسته ‌بندی انگور، کشمش و شیره انگور مورد حمایت این صندوق برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قرار گرفت.
- مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی: با تکمیل اسناد مورد نیاز از سوی پیمانکاران منتخب پروژه های نیمه تمام پدیده و عقد قرارداد با آنها امیدواریم پروژه های شرکت بین المللی گردشگری پدیده شاندیز همزمان با سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) از سرگرفته شود.

* پایگاه خبری صبح توس:
- کارشناس مسائل بین الملل: حج امسال باید با حضور قدرتمند شیعیان نسبت به سال‌ های گذشته برگزار شود.
- قلم تا جان دارد جانانه می ‌سراید / قلم آمد تا علم را به اسارت درآورد و مانع از به فنا رفتن تاریخ شود، انسانیت را جهان ‌شمول کند و نابخردی‌ ها را به گوشه همیشه تاریخ بسپارد و چه حیف اگر قدر این نعمت را ندانستیم و ندانیم.
7489 / 6053 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.