*روزنامه خراسان:
این روزنامه در قالب گزارشی از تداوم بحران ریزگردها و حوادث دیروز در سیستان تیتر زد: روزهایی شبیه شب.
عکس نخست خراسان نیز تصویری از همایش سراسری دستگاه قضا با حضور روسای قوای سه گانه در کنار یکدیگر با تیتر 'پیام همدلی روسای 3 قوه در همایش سراسری دستگاه قضا' است.

* ویژه نامه خراسان رضوی:
این ویژه نامه تیتر 'ثبت نام مشروط' را برای گزارشی در مورد داستان تکراری دریافت اجباری کمکهای اختیاری هنگام ثبت نام در مدارس دولتی منتشر کرد. عکس نخست نیز تصویری از اجلاس لتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی است که با تیتر: سه اولویت رسانه ای جهان اسلام.

* روزنامه شهرآرا:
این روزنامه با روتیتر اجلاس رادیو و تلویزیونهای اسلامی با حضور 200 چهره برجسته از 31 کشور جهان در مشهد آغاز بکار کرد تیتر زد: هر مستضعف یک رسانه.

* روزنامه اتفاقیه:
این روزنامه با انتشار عکسی از علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، به نقل از وی تیتر زد: بذر فساد به نهال تبدیل شده است. اتفاقیه همچنین در گزارشی با تیتر 'فیلتر یا آگاهی؟!' به روز جهانی شبکه های اجتماعی پرداخت. عکس نخست این روزنامه نیز تصویری از کیفهای مملو از کارت های متعدد بانکی است با تیتر: کیف پول مردم، جا ندارد!.

* روزنامه قدس:
این روزنامه تیتر زد: شهریه های اجباری با ژست اختیاری. عکس نخست قدس نیز تصویری از همایش سراسری قوه قضاییه است با تیتر: تاکید سران سه قوه بر حل مشکلات مردم.

* ویژه نامه قدس خراسان:
این ویژه نامه با انتشار عکس دریابان شمخانی در جایگاه عکس نخست به نقل از دبیر شورای عالی امنیت ملی تیتر زد: نظام اداری استان باید دغدغه توسعه داشته باشد.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.