مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور مسوولان کشوری و استانی و سه هزار نفر از فعالان اقتصادی، بازدید استاندار خراسان رضوی از واحد صنعتی کاشی فیروزه و همایش صیانت و اجتماعی سازی در امر مبارزه با مواد مخدر از دیگر رویدادهای خبری امروز در مشهد است.
همایش مدیران آموزشگاههای آزاد هنری استان خراسان رضوی، همایش آموزش مباحث نوین در مدیریت کمبود آب و تنش خشکی در کشاورزی با حضور 'پسرک لی' استاد بین المللی حوزه آب و چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم مشهد دیگر رویدادهای خبری مشهد در 15 تیرماه می باشند.
آیین رونمایی از نقاشی دیواری تمثال شهید منا 'محسن حسنی کارگر' و قاری بین المللی قرآن کریم، مراسم عقد زوج داشجو در جوار گلزار شهدا، آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در بهشت رضا (ع) مشهد، نشست تخصصی سنخ شناسی زائران حرم رضوی و بازدید از طرح بزرگ طاهرین سازمان فردوس های شهرداری مشهد از دیگر رویدادهایی است که امروز در مشهد خبری می شوند.
افتتاح چند طرح عمران روستایی با حضور معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان های گناباد و بجستان نیز از رویدادهایی است که امروز خبری می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
3027/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.