محمد سعیدی کیا چهار شنبه شب در حاشیه مراسم بهره برداری از یکهزار واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای بیش از 2 معلول که با محوریت شهر رضویه مشهد در 10 استان کشورانجام شد، در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این اعتبار از محل منابع مالی پنج دستگاه اجرایی، مردمی و انقلابی تامین می شود.
وی بیان کرد: احداث خانه برای خانواده های دارای بیش از دو معلول با مشارکت بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انجمن خیرین مسکن ساز و وزارت راه و شهرسازی از سال 94 آغاز شد.
وی اظهار کرد: این طرح برای خانه دار کردن 11 هزار و 300 خانوار دارای بیش از دو معلول در کشور در مدت چهار سال برنامه ریزی شده است که 6 هزار خانوار در شهر و باقی آنها در روستا ساکن هستند.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: در سال گذشته 526 واحد به خانوارهای دارای بیش از دو معلول تحویل شد و برای سال 96 واگذاری یکهزار و 500 واحد برنامه ریزی شده است.
سعیدی کیا افزود: در بودجه سال 96 ردیف اعتباری برای تکمیل پروژه خانه دار کردن خانواده های دارای بیش از دو معلول اختصاص یافته است و تلاش می شود تا پایان سال 97 عمده واحدهای این طرح به خانوارها واگذار شود.
یک هزار واحد مسکونی ویژه خانواده های دارای بیش از 2 معلول عصر چهارشنبه طی مراسمی از طریق ویدئو کنفرانس به صورت همزمان در 10 استان کشور به بهره برداری رسید.
7489/6012 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.