سردار محمد مسعود زاهدیان روز چهارشنبه در حاشیه همایش صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی کشورهای اروپایی عزم جدی برای مبارزه با مواد مخدر ندارند و می توان ادعا کرد که ایران به تنهایی جور دنیا را می کشد.
وی ادامه داد: حضور نیروهای نظامی غرب در افغانستان و افزایش همزمان میزان تولید و کشت این مواد در این کشور نشانگر آن است که این دولتها با وجود ادعای اشراف اطلاعاتی؛ تلاشی برای مبارزه با مواد مخدر انجام نمی دهند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ایجاد پیمان های 2 جانبه در ارتباط با تعاملات بین المللی و منطقه ای جزو اهداف ایران و پلیس مبارزه با مواد مخدر است اظهار کرد: تلاش می کنیم از ظرفیتهای همه کشورها برای مبارزه مواد مخدر استفاده کنیم.
سردار زاهدیان گفت: فضای مجازی از مکان هایی است که توزیع کنندگان مواد مخدر از آن برای اهداف خود استفاده می کنند که در تیررس پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد به طوری که اخیرا چند باند فروش مواد مخدر در فضای مجازی شناسایی و دستگیر شدند.
در پایان 'همایش صیانت و گفتمانسازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر' در مشهد 17 تن مواد مخدر کشف شده در استانهای خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و مازنداران امحاء شد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/ 6012 خبرنگار: مصطفی نخعی** انتشار دهنده: علی حیدرشاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.