سید محمد حسن نقوی روز سه شنبه در حاشیه نهمین اجلاس رادیو و تلویزیون های اسلامی در مشهد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسانه های غربی با دروغ های زیادی که در مورد اسلام و عملیات جهادی منتشر می کنند، واقعیت اسلام و آموزه های آن را در بین مردم جهان تحریف می کنند.
وی ادامه داد: آمریکا و هم پیمانانش با ایجاد و حمایت از گروههایی تروریستی مانند القاعده، داعش، طالبان و یا اسامی مختلف دیگر بدنبال نشان دادن چهره خشن از اسلام هستند.
وی با بیان اینکه هم اکنون دشمنان اسلام ایجاد تفرقه و درگیری بین مسلمانان را با هدف فروش سلاحهای ساخته شده در غرب به شدت پیگیری می کنند، تاکید کرد: رسانه های اسلامی باید با تلاش و هماهنگی مضاعف نقشه های آنها را خنثی کنند.
مدیر شبکه تلویزیونی طه کشور هندوستان گفت: توطئه های دشمنان اسلام تمام نشدنی است و اکنون نیز آنها قصد دارند اختلافات مسلمانان و هندوها را در هند افزایش دهند و آنها را به جنگ با یکدیگر بکشانند.
نقوی اظهار کرد: اتحاد و همبستگی رمز پیروزی مسلمانان بر دشمنان است که حول محور افکار و معارف اصیل اسلامی امکان پذیر است.
نهمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیونهای اسلامی که با حضور 600 میهمان داخلی و خارجی و 230 شبکه از 36 کشور از دهم تیر ماه در مشهد آغاز شده امروز به کار خود پایان می دهد.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دریافت سریع اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
7507/6012 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.