حجت‌ الاسلام سید حمید روحانی چهارشنبه شب در نشست تخصصی رویش فرهنگ در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در مشهد افزود: نفوذ مساله بسیار‌ پیچیده‌ ای است و امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری تلاش می کند از همین راه به جمهوری اسلامی ضربه بزند و در واقع نفوذ خود را آغاز کرده است.
وی ادامه داد: نفوذ و نفاق همیشه با یکدیگر همراه بوده اند. برای مقابله با نفوذ و جریان نفاق مطالعه آثار امام راحل ضروری است اما متاسفانه هنوز اندیشه های امام برای مردم ناشناخته مانده اند. از آنجا که اندیشه های امام راحل ریشه در قرآن دارد لذا تا زمانی که اسلام و قرآن پایدار است خط مشی و افکار امام راحل نیز زنده است.
او گفت: خطرناکترین نفوذ از سوی خودیها و خواص است. در طول تاریخ همواره برخی خواص و خودیها با نفوذ در درون ضربه های مهلکی به پیکر اسلام زدند همانطور که افرادی که حکم اعدام شیخ فضل الله نوری را صادر کرده و فرقه بهائیت را در کشور تقویت نمودند لباس روحانیت بر تن داشتند.
وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی نمونه های زیادی از نفوذ خواص و خودیها برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب وجود دارد. همان کسانی که باعث شهادت مطهری، شهادت بهشتی، هتاکی به امام راحل و مواردی از این دست شدند و امروز نیز استکبار جهانی در تلاش است از راه خواص به داخل ایران اسلامی نفوذ کند و به انقلاب ضربه بزند.
خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7489/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.