سید محمد حسینی روز شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضاییه افزود: ظرف 15 ماه گذشته 56 هزار و 63 فقره پرونده به بخشهای مختلف دادگستری سبزوار وارد و در دادگستری رسیدگی شد. ضرب و جرح عمدی، توهین به اشخاص، تصادفات و جرائم غیرعمدی، سرقتهای تعزیری و تهدید از مهمترین این پرونده ها هستند.
وی ادامه داد: این مدت 57 هزار و 655 فقره پرونده رسیدگی و مختومه شد. هم اکنون هفت هزار و 964 فقره پرونده در شعب مختلف دادگستری سبزوار در جریان رسیدگی قرار دارد.

* تشکیل 11 پرونده برای متخلفان انتخابات
دادستان عمومی و انقلاب سبزوار نیز در این نشست گفت: 11 پرونده ویژه متخلفان در ایام برگزاری و پس از برگزاری انتخابات در شهرستان تشکیل شد.
حسین اردمه افزود: همچنین با توجه به اهمیت موضوع کوه خواری و زمین خواری یک شعبه ویژه برای رسیدگی به این پرونده ها در سبزوار تشکیل شد. همچنین شعبه ویژه ای برای برخورد با مالکان چاههای غیرمجاز در دادگستری این شهرستان تشکیل شد که زمینه برای رسیدگی آسانتر به پرونده ها را فراهم می کند.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت رسیدگی به موضوع قناتهای زیر شهر سبزوار، با دستور دادستانی امور آب شهرستان موظف شد با حفر 6 حلقه چاه آب قناتها را تخلیه و در فضای سبز مورد استفاده قرار دهد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.