به گزارش ایرنا سعید باستانی، چهارشنبه شب در شورای اداری شهرستان مه ولات گفت: این رقم برای ساخت، مرمت و دوبانده کردن این محور 17 کیلومتری اختصاص یافته که کار آن توسط پیمانکار آغاز شده و باید در 2.5 سال اجرا شود.
وی با اشاره به نرخ پایین بیکاری در مه ولات بیان کرد: مه ولات در شاخص بیکاری وضعیت مطلوبی نسبت به استان و کشور دارد و اگر ادارات برنامه ریزی مناسبی برای اشتغالزایی داشته باشند می توانیم ریشه کنی بیکاری را در شهرستان جشن بگیریم.

** سپاه به داعش سیلی زد
باستانی با تقدیر از عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه مواضع داعش، گفت: سپاه پاسداران نخستین سیلی را به گروه تکفیری داعش زد که یقینا اگر اقدامات بیشرمانه آنان در قبال ایران ادامه یابد، این حملات دوباره تکرار خواهد شد.
وی افزود: ایران اسلامی توانست با این اقدام و امتحان دوباره موشک های نقطه زن خود تا مسافت 650 کیلومتری، قدرت نظامی خود را به رخ دنیا بکشد.

** پلیس خودروهای متخلف اداری را توقیف کند
فرماندار مه ولات نیز در این نشست با انتقاد از برخی ادارات در استفاده از خودروهای دولتی در ساعات غیرکاری و خارج از محدوده این شهرستان، بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات از سوی دستگاهها تاکید کرد.
مسعود رنجبر افزود: پلیس موظف است کلیه ماشین های اداری، اعم از پلاک دولتی یا شخصی را که فاقد برگه ماموریت هستند، متوقف و به توقفگاه منتقل کند.

** تخصیص 100 درصدی اعتبارات مه ولات در سال گذشته
فرماندار مه ولات گفت: سال گذشته اعتبارات این شهرستان که برای 17 طرح عمرانی منظور شده بود به طور 100 درصد تخصیص یافت.
رنجبر از تصویب اعتبار 4.5 میلیارد ریالی برای سالن زورخانه شهر فیض آباد با پیگیری های نماینده شهرستان در مجلس خبر داد و از وی خواست تا برای دریافت اعتبار برای خانه کشتی مه ولات نیز مساعدت و پیگیری کند.
فیض آباد، مرکز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.