* شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان در بیانیه خود به همین منظور نوشت: روز قدس یک جریان مستمر وحدتبخش و جریانی است که به عنوان نمادی برای ظلم ستیزی، بیداری و اتحاد ملتهای مسلمان در اقصی نقاط عالم بدل شده است. ملت انقلابی و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی امسال نیز همچون سالهای گذشته با زبان روزه و دلهایی مملو از عشق امام(ره) و رهبر معظم انقلاب باشکوه هرچه بیشتر در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند نمود و قدردان تلاشهای شبانه روزی و امنیت بخش سربازان امام زمان(عج) خواهند بود.
* دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت خراسان رضوی نیز در بیانیه ای نوشت: روز جهانی قدس فرصت تجلی و ظهور جلوه جهان اسلام ناب در دفاع از مظلومان عالم است. روز قدس آینده تمام عیار برای درخشش غیرت مسلمانان در بازپس گیری پاره تن اسلام می باشد. مسلمانان جهان و همه آزادیخواهان از هر دین، نژاد و ملیت در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن روز قدس با تمام قوا دست در دست یکدیگر علیه اسرائیل و آمریکا می خروشند.
* مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در پیام دعوت خود برای شرکت در راهیمایی روز قدس نوشت: چهره نفاق پیشگان ریاکار بعضی از کشورهای مرتجع عرب به ویژه آل سعود و همدستان آنها با رژیم غاصب فلسطین برای مردم جهان پوشیده نیست اما مقاومت و شهادت طلبی تا آزادی فلسطین و مسلمانان جهان از ظلم و استکبار ادامه دارد.
عابدین عابدین مقدم افزود: حضور مردم در آخرین جمعه این ماه با برکت که به فرمایش امام راحل(ره) روز قدس نامگذاری شده و اعلام انزجار عمومی از غده سرطانی منطقه و سردمداران کفر جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار نمایش گسستن زنجیرهای ظلم، ستم و استعمار از دست و پای مظلومان بی پناه و بازماندگان شهدای والامقام فلسطین است که قوت قلبی برای ادامه راه مقاومت و شهادت است.
مراسم روز جهانی قدس در مشهد جمعه هفته جاری دوم تیر همزمان با سراسر کشور ساعت 10 صبح با تجمع در میدان 15 خرداد این شهر آغاز و در حرم مطهر رضوی پایان می یابد.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/3221/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.