حجت الاسلام حسن صادقی نسب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم ولایتمدار ایران با لبیک به ندای امام خمینی(ره) و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب بار دیگر با شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بصیرت خود را نسبت به ترفندهای دشمنان و ایادی آنها و نیز حمایت از مظلومان جهان نشان می دهند.
وی ادامه داد: هر اندازه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گسترده تر باشد روحیه مردم مظلوم فلسطین و عزم آنها در مقابله با ددمنشی و تجاوزهای رژیم اشتغالر قدس بیشتر و در مقابل روحیه مستکبران و رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر تضعیف می شود.
امام جمعه گناباد گفت: ظالمتر از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و مظلومتر از مردم فلسطین در جهان وجود ندارد که بیش از 60 سال گذشته تحت سکوت مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر در معرض انواع جنایتهای رژیم اشغالگر قدس قرار دارند.
وی افزود: با توجه به اقدامات تروریستی اخیر گروهک تکفیری داعش در مرقد امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ثابت می کند با گذشت 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی انواع ترفندهای دشمنان نه تنها خللی در همراهی مردم با آرمانهای نظام ایجاد نکرده بلکه آن را مستحکمتر نموده است.
او ادامه داد: سپاه پاسداران در پاسخ به اقدامات تروریستی اخیر در تهران و با عملیات موشکی علیه مقر فرماندهی داعش در سوریه مباهات و غرور ملی برای ملت ما به ارمغان آورد و همه اقشار جامعه اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالگرا به این عملیات افتخار می کنند.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7545/2095/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.