مهدی ناصری، سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس اعلام هیات نظارت، برخی شکایات از سوی عده ای از نامزدهای شورای اسلامی تربت حیدریه مطرح شده بود که رسیدگی شد ولی در ننتیجه نهایی انتخابات تاثیری نداشت.
وی با اشاره به انتشار اسامی منتخبان تایید شده توسط فرمانداری از علی محمد اللهیاری، محمد امانی، مهسا رمضانپور کاریزکی ، نادر سلیمانی، احمد وطن دوست، رامین مصطفوی تربتی و سیدمهدی وقفی به عنوان اعضای اصلی پنجمین دوره شورای اسلامی تربت حیدریه نام برد.
ناصری افزود: همچنین احمد زنگنه، ابوالقاسم چلویی، اشرف جهانشیری و سام نسیم به عنوان اعضای علی البدل این دوره شورای اسلامی برگزیده شده اند.
وی با اشاره به برگزاری تمام الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در این شهرستان، گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای کدکن، بایگ و رباط سنگ نیز توسط هیات نظارت استان به تائید رسیده است.
انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، همزمان با دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت امسال برگزار شده بود.
در این دوره از انتخابات 155 هزار نفر در شهرستان تربت حیدریه واجد شرایط رای دادن بودند که با حضور 125 هزار نفر آنان در پای صندوق های رای، مشارکتی 87 درصدی رقم خورد.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.