هدف اصلی فعالیت گروه میزبانان خورشید این است که هیچ بیماری به دلیل نداشتن هزینه های درمانی از درمان منصرف نشود،لذا خیران عضو این گروه برای پرداخت هزینه های درمان این نوزاد اعلام آمادگی کرده اند.

غلامرضا عباسی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیرو انتشار فیلم نوزاد تازه متولد شده گنابادی با انگشتان اضافی، گروه میزبانان خورشید کلیه هزینه های عمل جراحی برای برگشت به حالت طبیعی دست و پای این نوزاد را تقبل کرده است.
وی بیان کرد: هدف اصلی فعالیت گروه میزبانان خورشید این است که هیچ بیماری به دلیل نداشتن هزینه های درمانی از درمان منصرف نشود،لذا خیران عضو این گروه برای پرداخت هزینه های درمان این نوزاد اعلام آمادگی کرده اند.
وی ادامه داد: خانواده نوزاد برای تشکیل پرونده و انجام مراحل اولیه درمان می توانند به دفتر گروه میزبانان خورشید مستقر در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد مراجعه کنند.
وی بیان کرد: طی تماس تلفنی با پدر نوزاد دچار انگشتان اضافی،‌ از او برای انجام اقدامات درمانی دعوت شد.
به گفته وی، این نوزاد علاوه بر انگشتان اضافی دارای مشکل قلبی نیز است که ضمن هماهنگی های انجام شده، بناست توسط متخصصان قلب و عروق ویزیت شود.
نوزاد پسر با 24 انگشت روز چهارشنبه 24 خردادماه در بیمارستان علامه بهلول گناباد متولد شد.
این نوزاد در هر یک از دست ها و پاهای خود یک انگشت اضافی دارد که مهمترین علت این پدیده بیماریهای ژنتیکی و عوارض مصرف برخی داروها در زمان بارداری شناخته شده است.
گروه حمایت از بیماران میزبانان خورشید در سال 1392 فعالیت خود را با هدف تامین هزینه های درمان بیماران نیازمند در مشهد آغاز کرد، این گروه هم اکنون دارای بیش از 700 عضو خیر است.
گروه میزبانان خورشید هر ماهه به 200 بیمار نیازمند با هزینه قریب به 600 میلیون ریال خدمات دارو و درمانی ارائه می کند.
جلسات گروه میزبانان خورشید هر صبح سه شنبه در سالن شورای مشارکت های مردمی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.