به گزارش ایرنا حمید بنایی جمعه شب در جمع مردم شهرستان بجستان افزود: نماینده های مجلس شورای اسلامی در زمان حمله گروهک تروریستی تا آخرین لحظه صحن علنی را ترک نکردند و حتی تقاضای تامین اسلحه برای حضور در صحنه را برای مقابله با تروریستها داشتند.
نایب رئیس مجمع نمایندگان مردم استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکل مردم شهرستانهای گناباد و بجستان را کمبود منابع آب به دلیل استمرار خشکسالی های سالهای گذشته عنوان و اظهار کرد: طرحهای خوبی برای تامین آب این شهرستانها در دست انجام است.
وی پی گیری دو بانده شدن محورهای مواصلاتی بجستان به بردسکن، گناباد و فردوس، احداث راههای روستایی روستاهای نیان و قاسم آباد و پیگیری اختصاص 30 میلیارد ریال برای خرید دستگاههای رادیولژی و سونوگرافی در بجستان را از دیگر اقدامات عمرانی در چند ماه گذشته در این شهرستان دانست.
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در برنامه ششم توسعه کشور به امور ریلی و محیط زیست و معیشت مردم و کاهش تبعات ریزگردها در سطح کشور توجه خاص شده است.
وی افزایش 57 درصدی اعتبارات تملک دارایی های بجستان در سالجاری را دیگر مصداق توجه دولت به مناطق محروم با وجود مشکلات اقتصادی در کشور دانست.
وی پیشرفت فیزیکی 40 درصدی طرح فاضلاب شهرک فرهنگیان بجستان را از جمله طرحهای مهم عمرانی در این شهرستان عنوان و ابراز امیدواری کرد با مشارکت مردم و توجه بیشتر مسئولان اجرای آن سرعت یابد.
شهرستان بجستان در فاصله 278 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
2095/507
خبرنگار:علیرضا حسن زاده**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.