فرماندار خلیل آباد در این مراسم گفت: یکی از نیازمندهای اساسی و خلاء حوزه ورزش خلیل آباد نبود استخر در این شهر بود که علاقه مندان به این رشته ورزشی را مجبور به استفاده از استخر در شهرهای کاشمر و بردسکن می کرد.
مجتبی شاکری به استخر نیمه تمام این شهر نیز اشاره و بیان کرد: برای جذب اعتبارات تکمیل پروژه استخر نیمه تمام خلیل آباد که ساخت آن هشت سال پیش آغاز با 20 درصد پیشرفت نیمه تمام رها شده پیگیریهای بسیاری صورت گرفت.
وی بر آمادگی دستگاههای اداری خلیل آباد برای همکاری با سرمایه گذاران تاکید و بیان کرد: شرایط لازم برای انجام سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است و پاسخ استعلامها در کمترین زمان ارائه می شود.
نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: در گذشته بروکراسی اداری و فقدان پاسخگویی مناسب یکی از مشکلات پیش روی سرمایه گذاران بود اما این نقیصه در چارچوب فعالیت دولت یازدهم رنگ باخته و مسئولان هم اینک پای کار هستند.
بهروز بنیادی افزود: ادامه مسیر برای راه اندازی مجموعه ورزشی که امروز ساخت آن آغاز شد تامین آب، برق، گاز و امکانات مورد نیاز است که باید از هم اکنون مدیران برنامه ریزی لازم را برای آن انجام دهند.
سرمایه گذار ساخت استخر ورزشی خلیل آباد نیز گفت: با کمک مسئولان در کمترین زمان مجوز رسمی این طرح از کمیسیون ماده پنج دریافت شد و با همکاری مسئولان استانی جهت تغییر کاربری زمین این مجتمع ورزشی از آموزشی به ورزشی اقدام گردید.
محمدتقی بهرامیان افزود: این استخر با سرمایه شخصی به میزان 50 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 3200 متر ساخته می شود. استخر سرپوشیده چندمنظوره خلیل آباد دارای جکوزی، سونا، غار هیجان، تونل مرگ، حمام آفتاب، هیدروتراپی، حمام سنتی و استخر کودکان است. بخش نخست این مجموعه ظرف یک سال آتی به بهره برداری می رسد.
مرکز شهرستان خلیل آباد در فاصله 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: لیلا قرایی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7497/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.