سید جواد اشکذری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد و مشارکت انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و دبیرخانه ستاد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام تیر ماه آتی برگزار می شود.
وی کشف و پرورش استعدادهای تازه بازیگری(رویکرد تخصصی به بیان بازیگر)، رشد و اعتلای هنر نمایشنامه نویسی و ارج نهادن به ترجمه صحیح و هنرمندانه را از اهداف این جشنواره ذکر و بیان کرد: سیزدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی مشهد در موضوعات آزاد، اقتصاد مقاومتی(تولید و اشتغال)، فرهنگ بومی و آئینی خراسان رضوی، فرهنگ رضوی و آموزه های دینی، معضلات اجتماعی، ایثار و شهادت، سبک زندگی اسلامی ایرانی و عفاف و حجاب برگزار می شود.
او ادامه داد: این جشنواره رقابتی بوده و در بخشهای نویسندگی بومی، خوانش گردانی، خوانشگری مرد و زن، اکت خوانی، موسیقی و پوستر مورد قضاوت قرار خواهد گرفت.
وی مهلت ارسال آثار و ثبت نام برای حضور در جشنواره را 28 خرداد جاری اعلام و بیان کرد: سیزدهمین جشنواره نمایشنامه خوانی مشهد 18 تا 22 تیر آتی برگزار می گردد.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی افزود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی پارک ملت، مجتمع فرهنگی هنری امام رضا(ع)، دفتر انجمن نمایش مشهد ارسال کنند.
23 گروه نمایشی ثبت شده در استان خراسان رضوی فعال هستند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.