بتول گندمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برخی برخوردهای صورت گرفته در حوزه هنری در مشهد موافق نیستیم زیرا فعالیتهای فرهنگی و هنری مجاز و قانونی باید در این شهر وجود داشته باشد.
وی بر توجه ویژه به تئاتر، سینما، موسیقی و المانهای شهری تاکید و بیان کرد: در حوزه هنر می توان با همراهی دولت و شورای اسلامی اقدامات خوبی برای ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه رقم زد.
عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: نگاه به مشهد ویژه نیست، قوانین هم در این شهر خاص نیست لذا در برنامه ریزیها و انجام فعالیتهای هنری و فرهنگی حرمتها و حریمها لحاظ خواهد شد اما اجازه افراطی گری و محرومیت این شهر از برخی فعالیتهای قانونی داده نمی شود.
وی بر حمایت از ورزش و فعالیتهای ورزشی نیز تاکید و بیان کرد: بدین منظور نشستی با روسای هیاتها و و مجموعه تربیت بدنی استان خراسان رضوی برگزار شد. توجه به ورزش بویژه قهرمانی نیز از مولفه های ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است که متاسفانه به این بخش و استفاده از ظرفیتهای موجود در این حوزه پرداخته نشده است.
گندمی گفت: برای تعالی ورزش در مشهد باید دولت، بخش خصوصی و شورای اسلامی شهر در کنار هم باشند تا دوران طلایی ورزش رقم زده شود. باید در تمامی محلات و مناطق باشگاههایی به عنوان محل امن و سالم ویژه ورزش زنان و جوانان وجود داشته باشد که این امر نیز در دستور کار شورای پنجم قرار دارد.
وی بر لزوم افزایش ظرفیتهای ورزشی برای بانوان نیز تاکید و بیان کرد: در حوزه توسعه پارکهای بانوان توجه به استفاده از توانمندیهای هنری بانوان و توسعه اشتغال خانگی پایدار هم مورد تاکید است.
او با تاکید بر استفاده از ظرفیت زنان به عنوان نیروهای توانمند و فعال جامعه افزود: عده ای می کوشند جامعه را از این ظرفیت و توان محروم سازند اما شورای پنجم شهر مشهد استفاده از ظرفیت مدیران زن در قالب شهرداران مناطق و مدیران سازمانهای شهرداری را دستور کار دارد.

* کارنامه قابل دفاعی در شورای پنجم ارائه خواهیم کرد
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه گفت: شهروندان مشهدی با رای به فهرست امید پس از 14 سال به جریان اصلاحات اعتماد کردند. تلاش می کنیم کارنامه قابل دفاعی در پایان کار شورای پنجم ارائه دهیم، از همه دیدگاهها و نظرات در مدیریت شهر استفاده می شود و تمام کسانی که هزینه های شهروندی را می پردازند باید در اداره شهر دخیل باشند.
وی افزود: نبود 14 ساله جریان اصلاحات در مشهد عقب ماندگیهای زیادی برای این شهر به همراه داشته لذا باید در برنامه ریزیهای مختلف شهری نظرات همه اقشار و شهروندان لحاظ شود.
گندمی ادامه داد: مردم با نگاه اصلاح طلبانه به دولت و شورای پنجم رای دادند. آرمانهای بلند اصلاح طلبی باید در عملکرد و گفتار همه مدیران وجود داشته باشد.
فعالیت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با 15 عضو منتخب از اواسط مرداد ماه آتی آغاز می شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.