* روزنامه قدس
این روزنامه با روتیتر ' بررسی سخنان رهبر انقلاب درباره اختلال در دستگاههای مرکزی فکر و فرهنگ' نوشت: آتش به اختیار؛ فرمان جهاد فرهنگی. عکس نخست این روزنامه نیز تصویری از ضیافت افطار درحرم مطهر امام رضا(ع) با تیتر ' بر آستان جانان' است.

* ویژه نامه روزنامه قدس
این نشریه تیتر زد: اخبار تازه از توقیف حساب کاسپین در مشهد. عکس نخست آن نیز به نمایشگاه خوشنویسی قرآن کریم با تیتر 'کتابت بندگی در رضوان' اختصاص دارد.

* روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر 'ارتش سوریه به مرزهای عراق رسید' تیتر زد: مرزها در اختیار مقاومت.
قاب عکس نخست خراسان نیز تصاویری جداگانه از معاون اول رئیس جمهور، شهردار تهران و محسن هاشمی و عناوین مرتبط با این شخصیتهاست.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه تیتر زد: آغاز برقی سازی قطار مشهد - تهران معطل 250 میلیارد تومان. عکس نخست نیز تصویری از سفره افطار ساده پاکبانان، آتش نشانان و رانندگان اتوبوس و تاکسی با تیتر 'افطار حین خدمت' است.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه عکس و عنوان نخست خود را به پروژه قطار شهری مشهد اختصاص داد و در اشاره به ادامه ساخت خطوط این شبکه حمل و نقل نوشت: سه به دو رسید.

*روزنامه اتفاقیه
این روزنامه با روتیتر 'تاخیر در تائید انتخابات شورای شهر مشهد' نوشت: سایه انداختن مناقشات سیاسی نشانه انحراف است. عکس نخست اتفاقیه هم تصویری از کودکان محروم با تیتر 'کوچه گردان عاشق' است.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.