* روزنامه قدس
این روزنامه عنوان 'ترکمانچای خودرویی' را با روتیتر 'احمد توکلی زوایای تاریک قراردادهای محرمانه خودروسازی را افشا کرد' در جایگاه تیتر نخست خود منتشر کرد. عکس نخست نیز به تصویری از سالن برگزاری جلسات شورای شهر تهران اختصاص دارد با تیتر: بیزینس با لیست امید.

* ویژه نامه روزنامه قدس
عنوان و عکس نخست این نشریه به موضوع وضعیت بیمارستان قائم(عج) مشهد اختصاص یافته و با روتیتر 'ادامه گلایه های مردم از وضعیت بیمارستان قائم (عج) ' این تیتر بر آن درج شده است: فیلم وزارت بهداشت راهرو خوابی را درمان نکرد.

* روزنامه خراسان
تیتر نخست این روزنامه به موضوع حمایت ترامپ از عربستان و آمادگی قطر برای پذیرش میانجیگری کویت اختصاص دارد. با عنوان: دیپلماسی فشرده برای وساطت.
عکس نخست خراسان نیز مربوط به انفجارهای کابل و هرات همزمان با نشست بین المللی 'روند کابل' در افغانستان است و برای تیتر زده شده: خط خون از کابل تا هرات.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این نشریه پس از روتیتر 'با استعفای رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پدیده، زمزمه های ورود سهامداران عمده به هیات مدیره قوت گرفت' تیتر زد: ورود سهامداران پدیده به هیات مدیره. عکس نخست نیز به تصویری از 'قربان محمد بهادری' پیشکسوت کشتی خراسان اختصاص دارد با عنوان: بازمانده عصر تختی.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: فرار آبی استان به ترکمنستان. تصویر نخست آن نیز تصویری از گوشت قرمز است که با اشاره به گرانی گوشت قرمز به قیمت هر کیلوگرم 50 هزار تومان چنین تیتر خورده: داغ گوشت.

*روزنامه اتفاقیه
این روزنامه در تیتر نخست خود نوشت: بند گلستان باز می شود. عکس نخست اتفاقیه نیز تصویری از مرکز نگهداری معلولان ذهنی گناباد است با تیتر: بهشت در انتهای کویر.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.