حمیدرضا کریمویی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این خصوص دیدگاههای مدیریت باشگاه با کادر فنی تیم فوتبال پدیده همسو است لذا با توجه به شرایط باشگاه بهترین گزینه ها را برای تیم انتخاب خواهیم کرد.
وی ادامه داد: تاکنون با تمام بازیکنان پیشنهادی سرمربی تیم به توافق رسیده ایم و اکنون در حال مذاکره با دیگر گزینه های مد نظر کادر فنی تیم هستیم. تا این لحظه مصطفی احمدی از تیم سیاه‌ جامگان، امین قاسمی‌نژاد از تیم ماشین‌سازی و بابک حاتمی از تیم گسترش‌فولاد به تیم پدیده جذب و قراردادهای محسن یوسفی، معین عباسیان، حسین مرادمند، رضا ناصحی و میلاد کمندانی تمدید شده است.
مدیرعامل باشگاه پدیده گفت: تنها حسن جعفری از تیم پدیده جدا شده است. با توجه به انسجام و رضایت نسبی مهاجری از تیم بر آن شدیم تا ترکیب را تغییر جدی ندهیم و با همین چینش لیگ هفدهم فوتبال را آغاز کنیم.
وی افزود: تمرینات تیم پدیده از هفته آینده آغاز می شود و با هماهنگی انجام شده اواخر خرداد جاری اردویی نیز در کشور ترکیه برپا خواهد شد.
تیم پدیده در پایان فصل 95پیش لیگ برتر فوتبال با 34 امتیاز جایگاه یازدهم لیگ 16 تیمی را به دست آورد. فصل آینده لیگ برتر فوتبال ایران مرداد ماه آتی آغاز خواهد شد.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.