* روزنامه خراسان
عکس و تیتر نخست این روزنامه به رهبر معظم انقلاب اختصاص دارد که با روتیتر 'رهبر انقلاب با اشاره به اینکه برخی می گویند چالش با قدرت های متجاوز هزینه دارد مطرح کردند' تیتر 'هزینه چالش عقلایی از سازش کمتر است' را به نقل از معظم له منتشر کرده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه با روتیتر 'تعزیرات از محکومیت یک شرکت صاحب نام به دلیل قاچاق 7.4 میلیون لیتر نفت گاز خبر داد'، تیتر 'جریمه 1.7 میلیاردی قاچاق نفت گاز' را چاپ کرده است.
عکس نخست این ویژه نامه نیز تصویری از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در حرم مطهر رضوی است که با عنوان 'ضیافت قرآنی در آستان عترت' همراه می باشد.

* روزنامه قدس
این روزنامه عنوان 'برادر کشی به سبک سعودی' را در زمینه قطع رابطه عربستان، بحرین، امارات و مصر با قطر منتشر کرده است.
عکس نخست این روزنامه نیز به تصویری از رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم مردم در مراسم بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و با عنوان 'مراقب باشید شهید و جلاد عوض نشود' به نقل از معظم له اختصاص دارد.

* ویژه نامه روزنامه قدس
عنوان نخست این ویژه نامه نیز به بی مهری جهاد کشاورزی و قهر طبیعت در استان اختصاص یافته که با عنوان 'زوزه مرگ در باغ های خراسان رضوی' منتشر شده است.
عکس نخست این ویژه نامه هم تصویری از آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی است که با عنوان 'تشکیل ستادی برای نجات توس' همراه می باشد.

* روزنامه شهرآرا
عکس و تیتر نخست این روزنامه به رهبر معظم انقلاب با عنوان 'سازش هم هزینه دارد' اختصاص یافته است.

*روزنامه اتفاقیه
تیتر نخست این روزنامه 'شهریه برای تحصیل رایگان' انتخاب شده که مربوط به گزارشی در زمینه دردسرهای ثبت نام و هزینه های آن است.
تصویر نخست این روزنامه نیز به مشاور عالی رئیس جمهوری اختصاص یافته که به نقل از وی عنوان 'صدا و سیما از انتخابات عبرت بگیرد' را منتشر کرده است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.