مهدی فروزان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مبلغ با تاکید استاندار خراسان رضوی و با توجه به اهمیت خاص حوزه زیارت به منظور تکمیل بخشی از پروژه های نیمه تمام این حوزه و ارائه خدمات مطلوب به زائران در مسیر جاده های منتهی به مشهد اختصاص پیدا کرد.
وی اظهار کرد: در مجموع 36 پروژه عمرانی حوزه زیارت توسط دستگاه های اجرایی و شهرداری های این استان در دست اجراست.
وی گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده 45 میلیارد ریال به حوزه شهرداری های خراسان رضوی که دارای پروژه های اسکان موقت زائران از قبیل ایجاد کمپ های موقت زائر در مسیرهای تردد هستند، اختصاص یافت.
فروزان افزود: 55 میلیارد ریال دیگر نیز در قالب تفاهم نامه های 2 جانبه بین معاونت زیارت و دستگاه مربوطه اختصاص پیدا کرد که بر اساس این تفاهم نامه ها معادل پولی که معاونت زیارت برای این پروژه ها تخصیص می دهد، دستگاه اجرایی نیز از محل اعتبارات مجموعه برای این طرح ها اختصاص می دهد.
وی ادامه داد: تجهیز و تکمیل واحد سیار تلویزیون حرم مطهر رضوی، احداث 10 سکوی نماز در مسیر زائران توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ایجاد ایستگاه انتقال خون در حرم مطهر رضوی، تکمیل و تجهیز پایگاه فوریت های پزشکی اورژانس مشهد در اطراف حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) از جمله این پروژه ها هستند.
وی خرید سرویس های بهداشتی پیش ساخته و نصب در مسیرهای اصلی تردد زائران پیاده و برخی پروژه های مربوط به طرح اسکان آموزش و پرورش، انتقال خون، میراث فرهنگی و هلال احمر را بخش دیگری از این پروژه ها ذکر کرد.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.