حجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب روز یکشنبه در نشست کمیته های برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت مشهد افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده با آستان قدس رضوی ساعت بازدید از این نمایشگاه ١٩ تا ٢٤ است.
وی 30 کمیته و 24 بخش اجرایی را مسئول برگزاری دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت مشهد اعلام و بیان کرد: به دلیل نامگذاری مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تلاش شده این نمایشگاه در ابعاد بین المللی برگزار شود.
وی ادامه داد: باید برای حضور گسترده مردم در این نمایشگاه تبلیغات مناسب انجام شود تا علاقه مندان بتوانند به خوبی از مزایای آن به خوبی استفاده کنند لذا طی روزهای آتی اسامی کشورهای شرکت کننده در این رویداد بین المللی و برنامه های جانبی آن اطلاع رسانی خواهد شد.
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در حرم مطهر رضوی یقینا می تواند خیر و برکات بسیار زیادی را به همراه داشته باشد زیرا یک فرصت مناسب برای نشر مفاهیم قرآنی در جامعه است.
مؤسسات، تشکلها و نهادهای مختلف مردمی و دولتی در قالب 700 غرفه یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در مساحت 18 هزار مترمربع به عرضه آثار و محصولات خود پرداختند. 90 ناشر نیز از سراسر کشور آخرین کتب نشر یافته خود را در معرض دید عموم قرار دادند.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد با رویکرد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 طی روزهای 13 تا 20 خرداد جاری در محل نمایشگاهها و همایشهای آستان قدس رضوی ورودی باب‌الجواد(ع) حرم مطهر رضوی برپا خواهد شد.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.