سید جواد اشکذری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد توسط مسئولان انجمن هنرهای نمایشی شهرستانهای خراسان رضوی از بین خود اعضای مجمع تصمیم گیری انتخاب شده اند.
وی ادامه داد: در این چارچوب سید امیر رستگار به عنوان منشی و محسن مسعودی نیز به عنوان بازرس مجمع تصمیم گیری تئاتر شهرستانهای خراسان رضوی انتخاب شدند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: مجمع تصمیم گیری تئاتر شهرستانهای خراسان رضوی با رویکرد بررسی مشکلات این هنر زیر نظر هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان که توسط گروههای مختلف تئاتر انتخاب می شوند فعالیت خود را از ابتدای امسال آغاز کرده است.
وی یکی از رویکردهای انجمن هنرهای نمایشی را حمایت از تئاتر شهرستانها اعلام و بیان کرد: هفته پیش طی نشست اعضای انجمن با حضور رئیس انجمن هنرهای نمایشی تربت حیدریه در این شهرستان با تامین اعتبار، مشکلات تنها بلک باکس تربت حیدریه که به دلیل کمبود منابع مالی و خرابی به سالن تمرین تبدیل شده بود مرتفع گردید.
او افزود: خرید لامپ پروژکتور، تعمیر سامانه صوتی و خرید نور موضعی از دیگر اقدامات انجام شده در همین زمینه است. ظرف کمتر از یک هفته امکانات برای راه اندازی مجدد بلک باکس تئاتر به تربت حیدریه ارسال شد تا این سالن دوباره میزبان علاقه مندان به هنر تئاتر باشد.
23 گروه نمایشی ثبت شده در استان خراسان رضوی فعال هستند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.