*روزنامه خراسان
تیتر و عکس نخست این روزنامه به نشست خبری رئیس جمهوری اسلامی ایران اختصاص دارد که با روتیتر 'روحانی در پاسخ به سوالاتی درباره تغییر کابینه، سیاست های اقتصادی، روابط خارجی و آزمایش موشکی تشریح کرد' عنوان 'چشم انداز دولت دوازدهم' در نخستین نگاه به این شماره خودنمایی می کند.

*ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه نیز تیتر نخست خود را منطقه تاریخی توس در سالروز بازدید رهبر انقلاب از این منطقه اختصاص داد و نوشت: '19 تیر ؛ تدوین برنامه نجات توس'.
عکس نخست این ویژه نامه نیز به تصویری از پروژه نیمه تمام بیمارستان هاشمی نژاد مشهد اختصاص یافت که با عنوان 'با آغاز عملیات اجرایی پس از وقفه 4 ساله؛ بیمارستان 540 تختخوابی شهید هاشمی نژاد از کما خارج شد' منتشر شده است.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه عنوان نخست خود را 'حمله روحانی به ائتلاف عربی آمریکایی' انتخاب کرد و در عکس نخست خود با انتشار تصویری از کودکان حاشیه شهر نوشت: 'حاشیه در حاشیه قرار نگیرد'

* روزنامه اتفاقیه
این روزنامه نیز عنوان نخست خود را به نقل از منتخب اول شورای اسلامی شهر مشهد 'امیر شهلا' اختصاص داد و نوشت: 'هر کس به جای خود ...'
در عکس صفحه نخست این شماره نیز با انتشار تصویری از سخنگوی موقت شورای پنجم شهر مشهد عنوان 'به مردم گزارش خواهیم داد که چه تحویل گرفته ایم' را منتشر کرد.

* روزنامه قدس
در صفحه نخست این ویژه نامه با اشاره به فراخواندن وزیر اقتصاد توسط نمایندگان مجلس تیتر 'مقصد نامعلوم درآمد 7 برابری حامل های انرژی' منتشر شده است.
عکس رئیس جمهوری کشور نیز در جایگاه عکس نخست این روزنامه قرار دارد و با عنوان 'وعده های روحانی به اما و اگر کشید!' انتشار یافته است.

*ویژه نامه روزنامه قدس
'تنها 40 تخت بیمارستان 610 تختخوابی فعال است' عنوان نخست این روزنامه است.
تصویری از دانش آموزان روزه اولی عکس نخست این روزنامه است که با عنوان 'جشن روزه اولی ها در حرم مطهر رضوی' منتشر شده است.
7496/507
خبرنگار:آرزو جاودانی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.