سید مسعود محولاتی عصر جمعه در جمع خبرنگاران افزود: تا کنون 2 میلیون و 86 هزار و 858 برگه تعرفه در سطح شعبه های اخذ رای در خراسان رضوی مصرف شده است.
وی ادامه داد: هم اینک نیز همچنان همه شعبه های اخذ رای در سطح خراسان رضوی با ازدحام جمعیت مواجه است و هر لحظه بر شمار رای دهندگان افزوده می شود.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: در این چارچوب تاکنون شعبه های رای گیری در برخی شهرستانهای این استان از جمله چناران، مشهد و فریمان درخواست تعرفه کرده اند.
وی افزود: این نیاز به تعرفه مربوط به هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی به سرعت تامین و تعرفه ها ارسال شده است.
محولاتی گفت: کار اخذ آرا در شعبه ها پس از پایان مهلت قانونی نیز تا زمانی که جمعیت در شعبه حضور دارد ادامه می یابد.
هم اینک رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهار هزار و 573 شعبه در شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی در جریان است. سه هزار و 898 شعبه از این تعداد ثابت و 675 شعبه سیار است. کل صندوقهای اخذ رای در این تعداد شعبه 9 هزار و 459 مورد و از این تعداد سه هزار و 64 صندوق مربوط به شهرستان مشهد است.
مجموع افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات این دوره در خراسان رضوی چهار میلیون و 314 هزار نفر است که از این تعداد 124 هزار و 520 نفر رای اولی هستند.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.