سید جواد حسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران گفت:با توجه به استقبال بی سابقه مردم در نخستین ساعات آغاز رای گیری در استان تا کنون از مجموع چهار میلیون و 314 هزار نفر افراد واجد شرایط شرکت در این دوره از انتخابات، رای خود را به صندوق انداخته اند.
وی با اشاره به اینکه حضور بی نظیر مردم تا کنون در پای صندوق های اخذ رای شایسته تقدیر است، بیان کرد:پیش بینی می شود امسال شاهد مشارکت بالایی در این دوره از انتخابات در استان خراسان رضوی باشیم.
رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی اظهار کرد:در این دوره از انتخابات در استان سه هزار و 898 شعبه انتخابات در استان ثابت و 675 شعبه سیار با 9 هزار و 459 صندوق مسئولیت اخذ رای مردم این استان را بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه در کلیه بخش ها از جمله مسائل امنیتی، انضباطی، نظم برگزاری انتخابات و تامین تعرفه های مورد نیاز از زمان آغاز رای گیری تا کنون مشکلی در استان گزارش نشده است، افزود:مجموعه عوامل هر شعبه بین 25 تا 30 نفر می باشد.
وی در ادامه اظهار کرد:انتخابات شوراها در هشت شهر استان به صورت تمام الکترونیکی برگزار می شود و به همین منظور 555 شعبه مکانیزه در این شهرها فعال و هزار و 800 صندوق برای آنها پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه تعداد142 شهر کشور شرایط برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت الکترونیک را دارند، گفت: بر اساس مصوبه وزارت کشور شهرهای دارای انتخابات الکترونیکی در خراسان رضوی سبزوار و نیشابور با 9 عضو شورا و 6 شهر دارای هفت عضو شورا شامل تربت حیدریه، تربت جام، قوچان، کاشمر،‌ چناران و تایباد هستند.
رای گیری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا صبح روز جمعه همزمان با سراسر کشور در چهار هزار و 573 شعبه اخذ رای در شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی برگزار می شود.
مجموع افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات این دوره از انتخابات در استان خراسان رضوی چهار میلیون و 314 هزار نفر می باشد.
7496 / 6053 خبرنگار:آرزو جاودانی ** انتشار دهند: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.