حسین ابراهیمی کردیانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یک هزار نفر شامل اعضای شعبه ها، بازرسان، هیاتهای اجرایی، نظارت، حفاظت و تامین امنیت دست اندرکار برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.
وی گفت: از مجموع 175 ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی 17 نفر انصراف دادند و بقیه در رقابتهای انتخاباتی حضور دارند.
وی گفت: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در فرآیند تبلیغات و انتخابات در مناطق شهری و روستایی شهرستان بجستان گزارش نشده و این رویداد مهم با حضور ماموران انتظامی و بسییج در کمال امنیت و سلامت کامل در حال برگزاری است.
وی حضور مردم بجستان در ساعات اولیه اخذ رای را پر شور توصیف کرد و از واجدین شرایط خواست برای جلوگیری از ازدحام درساعات پایانی اخذ رای در ساعات نخست در شعب اخذ رای حضور یابند.
ابراهیمی کردیانی گفت: با توجه به تجربه انتخابات دور قبلی شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری بجستان، پیش بینی می شود بالغ بر 75 درصد واجدان شرایط در این دوره انتخابات حضور یابند.
فرماندار بجستان شرکت گسترده مردم در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری را از مصادیق بارز همدلی مردم در دفاع از ارزشهای نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد و گفت: مردم بار دیگر با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب با شرکت گسترده در انتخابات وفاداری خود را به آرمان های نظام نشان می دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت هم زمان در 41 شعبه اخذ رای در شهرستان بجستان در حال برگزاری است.
شهرستان بجستان در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب خراسان رضوی واقع است.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.