حسین اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : حدود 2 هزار نسخه از این تعداد توسط اداره کل کتابخانه ها ی عمومی استان خریداری وبقیه هم از طریق نهاد کتابخانه های عمومی کشور تهیه و به کتابخانه ها ارسال شده است.
وی با بیان اینکه این کتب از ابتدای هفته جاری در کتابخانه های عمومی و مشارکتی استان توزیع شده است ،خاطرنشان کرد : هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب یکی از برنامه های جشنواره بین المللی امام رضا(ع)، توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور پیگیری و اجرا می شود .
وی خاطرنشان کرد : این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ رضوی و گسترش مطالعه کتابهای مناسب برگزار می شود .
اکبری گفت: شرکت برای تمامی گروههای سنی در این مسابقه آزاد است و پاسخنامه های لازم برای حضور در این مسابقه در کتابخانه های عمومی موجود است.
وی بیان کرد : 10 قصه از امام رضا(ع) برای بچه ها، ماه غریب من، مهارت های زندگی در سیره رضوی، امام رضا(ع) و زندگی ، بانوی ملکوت و چلچراغ شیراز عناوین کتابهای مسابقه هستند.
مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی افزود : شرکت کنندگان در این جشنواره باید تا اول تیرماه آثار و پاسخنامه های خود را به شناسه recive_ketabclip@ ارسال کنند و در دهه کرامت برگزیدگان معرفی می شوند.
دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است که با ولادت حضرت معصومه(س) آغار می شودو با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(ع) خاتمه می یابد..
هم اکنون 115 کتابخانه عمومی نهادی و 88 کتابخانه عمومی مشارکتی در استان 6 میلیون نفری خراسان رضوی فعال است و 2 میلیون و 500 هزار نسخه کتاب در این کتابخانه ها وجود دارد.
خبرنگار : ندا جواهرفر** منتشرکننده : علی حیدر شاه حسینی
7505/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.