به گزارش ایرنا سرهنگ حسین مولوی نسب، چهارشنبه در نشستی خبری افزود: طرح مبارزه با عرضه قلیان در کافه های سنتی و اماکن عمومی استان از سال 94 آغاز شده و تا کنون هزار و 615 مورد بازدید کنترلی از اماکن کافه های سنتی صورت گرفته است.
وی با اشاره به بسته شدن 280 کافه سنتی در سال 94، بیان کرد: امسال نیز از فعالیت سه کافه سنتی و سال گذشته 244 کافه که اقدام به عرضه قلیان کرده بودند، جلوگیری شد.
مولوی نسب با بیان اینکه بخش عمده مراکز بسته شده مربوط به مشهد و ییلاقات است، خاطرنشان کرد: نظارت بر اماکن عمومی تا مرزهای هوایی و زمینی در استان، ساماندهی و آمایش اتباع خارجی و امنیت اخلاقی از وظایف و اختیارات پلیس امنیت عمومی است.
وی بیان کرد: استفاده غیرمجاز از سلاح های دارای مجوز و استفاده از آن در نزاعها منجر به باطل شدن کارت سلاح های مجاز می شود و برای دارندگان سلاح که مرتکب تخلف می شوند نیز دیگر مجوزی صادر نخواهد شد.
مولوی نسب با بیان اینکه فرقه های انحرافی در فکر به دام انداختن جوانان و نوجوانان ما هستند، افزود: این فرقه ها برای جذب جوانان از فضای مجازی استفاده می کنند که والدین باید هوشیار باشند تا فرزندانشان گرفتار این جریانها نشوند.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به ورود سالانه بیش از 27 میلیون زائر داخلی و خارجی به مشهد مقدس، مسافران باید از اماکن اقامتی رسمی استفاده کنند.
رئیس پلیس امنیت عمومی خراسان رضوی بیان کرد: جابه جایی اتباع خارجی غیرمجاز و فاقد کارت، جرم است و وسائل نقلیه ای که در این خصوص به کار گرفته شوند، حداقل 6 ماه توقیف می شوند.
سرهنگ مولوی نسب خاطرنشان کرد: به کارگیری اتباع غیرمجاز و افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند نیز جرم است و باید کارفرمایان به این موضوع توجه داشته باشند.
وی در ادامه با تاکید بر ایجاد فضای امن و سالم برای برگزاری انتخابات پیش رو، افزود: در جریان انتخابات شور و نشاط انتخاباتی باید وجود داشته باشد.
مولوی نسب تاکید کرد: تا کنون هیچ مشکل انتظامی و امنیتی در ستادهای انتخاباتی در مشهد و استان وجود نداشته و هدف اصلی نیروی انتظامی نیز برگزاری انتخاباتی پرشور و ایجاد فضای بانشاط سیاسی است.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** منتشر کننده: علی اصغر ایزدی
7505/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.