ناصر آملی مقدم سه شنبه شب طی سخنانی در ستاد دکتر حسن روحانی در مشهد با موضوع 'چرا به روحانی رای دهیم' افزود: جمعیت خاکستری به قشر ژلاتینی و طلایی نیز معروف هستند، چراکه اگر متقاعد شوند، نتیجه انتخابات را تعیین می کنند و نقش طلایی در پیروزی انتخابات دارند.
وی خاطر نشان کرد: آرای قشر خاکستری معمولا در 10 و 15 روز مانده به انتخابات مشخص می شود و با تلاش، برنامه ریزی و آگاهی بخشی می توان آنها را متقاعد کرد.
این پیشکسوت روزنامه نگاری در خراسان رضوی خاطر نشان کرد: طبق تحقیقات انجام شده، جدا از قشر حاکستری به طور معمول اصلاح طلبان 23 تا 27 درصد آرا را در انتخابات دارند، اصول گرایان بین 13 تا 15 درصد و اقشار غیر سیاسی و معمولا نیازمند بین 10 تا 15 درصد آرا را به خود اختصاص می دهند.
به گفته وی، از سوی دیگر حداقل بین 10 تا 20 درصد واجدین شرایط رای دادن در کشورمان به طور معمول در انتخابات شرکت نمی کنند.
آملی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه انتخاب حق ما است، اما تکلیف شرعی نیست گفت: طرف رقیب دکتر روحانی با این رویکرد که رای دادن تکلیف شرعی است، برای جذب افراد غیر سیاسی که معمولا از فقر هم رنج می برند، تلاش های زیادی را در حال اجرا دارد.
وی بیان کرد: طرف مقابل ما با استفاده از امکانات تحت سیطره خود از طریق برنامه ریزی و اقداماتی مانند توزیع غذا، توزیع آرد در روستاها و وعده و وعیدهای مختلف بدنبال جمع کردن آرای این گروه هستند و رقیب ما با اقدامات خود که از دوران احمدی نژاد رواج یافت، ارزش رای مردم را پایین آورده اند.
این فعال اصلاح طلب در بخشی از سخنانش با اشاره به ویژگی های دکتر روحانی و آگاه بخشی به مردم گفت: سابقه پنج دوره نماینده مجلس، فرماندهی ستادی در هشت سال دفاع مقدس،رئیس شورای عالی امنیت ملی،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، دکتری حقوق بین الملل و چهار سال رئیس جمهوری همه و همه از امتیازات انتخاب دکتر روحانی است.
وی با اشاره به اینکه برخی می گویند چه فرقی دارد کدامیک رئیس جمهور شوند، اظهار کرد: باید به این گروه گفت آیا بین تورم 9 و 45 درصدی و بین شیمی درمانی 25 میلیون تومان و رایگان فرقی نیست.
وی بیان کرد: با رای دادن به همه چیز نمی رسیم اما با رای ندادن خیلی چیزها را از دست می دهیم و رای ندادن یعنی رای دادن به رقیب است .
وی با اشاره به امتیازات بسیار دکتر روحانی نسبت به سایر کاندیداها گفت: دکتر روحانی در حادثه معدن در جمع کارگران رفت و رئیس جمهوری صبورانه به حرف های کارگران داغدار گوش داد اما نامزدی که روحیه نظامی گری دارد،در حادثه پلاسکو حتی حاضر نشد با خبرنگاران به عنوان نماینده مردم صحبت کند.
خبرنگار: مریم انجیدنی ***انتشار دهنده : علی اصغر ایزدی
3027/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.