مجید ازغندی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه های نامزدهای انتخابات باید واقعی و کارشناسی ارائه شود و تنها برای اخذ رای نباشد چون در صورت انتخاب شدن توسط مردم و ناتوانی در تحقق این وعده ها، اعتماد عمومی از آنان سلب می شود.
وی با اشاره به آسیب های ناشی از بی اخلاقی های انتخاباتی در جامعه اظهار کرد: برخی نامزدهای انتخابات به جای تبیین دیدگاه ها، برنامه ها و عملکرد خود به ارائه آمار خلاف واقع یا تخریب نامزدهای رقیب می پردازند.
وی گفت: اینگونه اقدامات موجب کاهش اعتماد عمومی نسبت به آنان می شود و کاهش مشارکت مردم را در پی دارد.
رئیس دانشکده علمی و کاربردی بهزیستی گناباد افزود: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته جامعه باید مطالبه گری خود را درعرصه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی افزایش داده و با حضور آگاهانه در انتخاب فرد اصلح نقش آفرین باشند و از فرصت انتخابات برای ایجاد فضای پر شور و نشاط همراه با خردمندی و آگاهی در جامعه استفاده کنند.
وی اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات نشان دهنده حس مسئولیت پذیری وعلاقه به توسعه و آینده کشور است و همه باید برای ایجاد انگیزه مشارکت در انتخابات تلاش کنند که دانشگاهیان در این زمینه نقش تاثیر گذار دارند.
شهرستان 82 هزار نفری گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است و یک چهارم جمعیت مناطق شهری آن در 12 دانشگاه و مرکز آموزش عالی این شهرستان تحصیل می کنند.
7545/2095/ 6053 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.