حجت الاسلام محمد رضا رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از سخنرانان و مبلغان خواست از فضای مساجد تنها برای تبیین حضور حداکثری مردم در انتخابات و مولفه های افراد متعهد و ارزشمدار و پایبند به قوانین استفاده کنند و هر گونه استفاده نادرست از این اماکن در راستای منافع گروههای سیاسی و یا تخریب دیگر نامزدهای انتخاباتی صحیح نیست.
وی اظهار کرد: مساجد متعلق به همه گرایش ها و جریان های سیاسی معتقد به آرمانهای نظام جمهوری اسلامی است و نباید در آستانه انتخابات آنها را در انحصار فرد و یا جناح خاصی و یا مکانی برای تبلیغات انتخاباتی در آورد.
وی ادامه داد: روحانیون و مبلغان با توجه به جایگاه خود، رسالت خطیری برای هدایت و روشنگری اقشار مختلف جامعه دارند و باید بدون حمایت از فرد و یا جناح خاصی، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه معیارهای انتخاب نامزد اصلح و ضرورت شرکت در انتخابات و تاثیر آن در سطوح ملی و بین المللی را برای مردم تبیین و تشریح کنند.
حجت الاسلام رحمانی گفت: اداره تبلیغات اسلامی گناباد با برگزاری همای شها و نشستهای معرفتی و بصیرتی برای روحانیون و مبلغان و ائمه جماعات مساجد برای تبیین این مهم تلاش می کند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
2095/6012 خبرنگار:علیرضا حسن زاده** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.