تابناک به نقل از عضو هیئت علمی پژوهشکده گردشگری جهاددانشگاهی مشهد در بیست‌و سومین نشست قصه شهر نوشت: در پی نتایج تحقیقی که با استفاده از سؤالات باز انجام گرفت، نظر زائران دربارة فروشندگان مشهدی پرسیده شد که 40 درصد از زائران شرکت‌کننده در این پژوهش، فروشندگان مشهدی را خوشرو اما فریبکار دانستند و این آمار و نگاه زنگ خطری جدی برای توسعه گردشگری در مشهد است.

*دیگر اخبار برجسته تابناک به شرح زیر است:
- نگار جواهریان، حمید نعمت الله و بهرام توکلی آثار بخش فیلم و هنرهای سنتی جشنواره امام رضا(ع) را داوری می کنند
- تشکیل قرارگاه انتخابات ریاست جمهوری جبهه آرمان خواهان واقع بین
- برای رفع بیکاری همه به پا خیزند/ بیکاری تنها به دست دولت رفع نمی شود
- رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی: ترجمه و توزیع آثار و احادیث امام رضا(ع) به زبان ‌های مختلف در 65 کشور

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- رئیس مرکز تحقیقات زمین لرزه شناسی دانشگاه فردوسی مشهد: مشهد محصور در دامن گسل هاست. فرار بی فایده است باید با زلزله زندگی کنیم.
- مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع): اساسنامه این مجمع همزمان با برگزاری اولین نشست آْن در مشهد مقدس به تصویب خواهد رسید و هیئت مؤسس مجمع نیز با حضور و مشارکت نمایندگان سایر کشورها تشکیل می‌شود.
- تکه ‌های بدنمان را دادیم تا تکه‌ ای از ایران به یغما نرود
- دغدغه‌های خوش و ناخوش باغ وحش مشهد: وضعیت باغ وحش 50 سال پیش مشهد تاکنون دستخوش تغییرات زیادی شده است و به جای جاذبه‌های قدیمی، امروز به گونه هایی از لقاح قوچ و میش و از گربه سانان که از لقاح مادر شیر و پدر ببر متولد شده و «تایگون» نام دارد افتخار می‌کند که بسیار کمیاب و قیمتی است.

*پایگاه خبری صبح توس:
- عضو مجلس خبرگان رهبری: حضور مردم پای صندوق‌های رای، کشور را بیمه و چشم طمع بدخواهان و دشمنان را نابود و باعث پایداری امنیت در کشور می‌شود.
- عضو جبهه جمنا: احتمال حضور هر دو نامزد مورد تایید جمنا در انتخابات ریاست جمهوری وجود دارد.

*پایگاه خبری پرستوها:
- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی: راه‌اندازی کسب‌ و‌ کار در254 روز با 70 نامه/ اشتغال «پول» نمی‌خواهد بلکه «پُل» لازم است.
- رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس: برای پرداختن به جایگاه حقیقی فرهنگیان دولت باید به نظام رتبه بندی معلمان توجه بیشتری داشته باشد و در اجرای آن تلاش کند.
- معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی: 2 هزار و 853 میلیارد ریال پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته این استان روز چهارشنبه به حساب آنان واریز شد.

*پایگاه خبری صبح مشهد:
- معاون اقتصادی شهرداری مشهد: سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد مقدس در دوره چهارم / اجرا و تعریف 15 هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری و مشارکتی
7489/6012 گردآورنده: میترا عبداللهی **انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.