به گزارش ایرنا حسین ابراهیمی کردیانی روز چهارشنبه در گردهمایی توجیهی نامردهای شوراهای اسلامی مناطق شهری و روستایی بجستان افزود: نامزدها در برنامه های خود به همه مناطق شهری و روستایی توجه کنند.
وی همچنین از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواست از دادن وعده و وعیدهایی که توانایی تحقق آنها را در صورت کسب رای، ندارند، بپرهیزند.
فرماندار بجستان گفت: قانون مداری اصل مهم در فعالیتهای سالم انتخاباتی است و با هر گونه بی قانونی از سوی هر فرد و یا گروه خاصی برخورد می شود.
وی تصریح کرد: رقابت سالم و رفاقت و هم دلی تنها در سایه فعالیتهای قانون مند انتخاباتی محقق می شود.
حجت الاسلام حسین وحیدی امام جمعه بجستان نیز از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان خواست به جای رقابت به دنبال رفاقت با دیگر نامزدها بوده و در سایه اتحاد و همدلی و ارائه برنامه های واقع بینانه؛ برای افزایش شور و نشاط مردم برای حضور گسترده در انتخابات بکوشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سطح کشور در 41 شعبه ثابت و سیار در شهرستان بجستان برگزار می شود.
یک هزار نفر شامل اعضای شعبه ها، بازرسان، هیاتهای اجرایی، نظارت، حفاظت و تامین امنیت دست اندرکار برگزاری این انتخابات در شهرستان بجستان هستند.
شهرستان بجستان در فاصله 278 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
2095/6012 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.