به گزارش ایرنا، سید حسام محمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایش تاکنون طی سال های گذشته در تهران و مشهد اجرا داشته و مخاطبان بسیار جذب کرده است.
وی با بیان اینکه اجرای این نمایش نسبت به گذشته تغییر یافته است، اظهار کرد: متن این نمایش قابلیت های تغییر دارد و این موضوع باعث می شود کاراکترها به راحتی در آن تغییر کنند.
وی به استقبال مردم از اجرای نمایش دکلره در مشهد اشاره کرد و گفت: این نمایش می تواند همچون گذشته مخاطبان بسیار داشته باشد.
محمدی با بیان اینکه تماشای این نمایش به بانوان باردار و بیماران قلبی و دارای بیش فشاری خون توصیه نمی‌ شود، افزود: دکلره نمایشی در ژانر مستند اجتماعی است که حوادثی را در ژانر ترس و وحشت روایت می کند.
وی اظهار کرد: باید شرایط مناسب برای مخاطبان وجود داشته باشد زیرا این نمایش احساسات تماشاگران را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.
وی با بیان اینکه این نمایش در دقایق آخر بار عاطفی بسیار داشته و تماشاگر را منقلب می کند، گفت: شخصیت اصلی نمایش دکلره مشکل روانپریشی دارد و رفتارش روی این گروه از مخاطبان تاثیر منفی می‌ گذارد.
کارگردان تئاتر دکلره افزود: هزینه بلیت این تئاتر 150 هزار ریال است که اگر به ‌صورت اینترتی از طریق سایت مشهد گیشه خریداری شود با تخفیف 20 درصدی و به قیمت 120 هزار ریال عرضه خواهد شد.
اجرای نمایش 'دکلره' به نویسندگی مهدی کوشکی که از دهم اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر مستقل مشهد آغاز شده است تا 25 این ماه ادامه دارد.
سید حسام محمدی، پرستش سلطانی، زینب مشعل دار آستانه و نجمه کلالی از جمله بازیگران، منصوره داوری ‌نژاد مدیر تولید، امیر یزد فاضلی مدیر صحنه، سیروس سعیدیان مجری طرح، پونه کیان ‌تاج طراح پوستر و فهیمه نبوی ‌نژاد مدیر روابط ‌عمومی این نمایش هستند.
پردیس تئاتر مستقل نخستین مجموعه خصوصی تئاتر در شرق کشور است که در بولوار وکیل آباد مشهد، نبش وکیل آباد 48 واقع شده است.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.