به گزارش ایرنا بهروز بنیادی، سه شنبه در محل ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کاشمر افزود: با وجود آگاهی مردم به مسائل، هنوز برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری متوسل به اقداماتی می شوند که زیبنده مدعیان این جایگاه نیست.
وی اظهار کرد: سخن از چند برابر شدن یارانه و ایجاد اشتغال چند میلیونی و سایر مسائل نشان دهنده بی برنامگی برخی نامزدهای ریاست جمهوری است، زیرا برنامه ششم توسعه برای پنج سال آینده کشور طراحی و مشخص شده که اگر قرار باشد رشد هشت درصدی داشته باشیم به چه میزان منابع و سرمایه گذاری نیاز است.
وی گفت: انتظار می رفت نامزدها، که قصد تکیه بر مسند ریاست جمهوری را دارند، حداقل یک بار برنامه ششم توسعه را مطالعه می کردند، تا با دادن برخی وعده های غیرعملی، درصدد جلب آرای مردم برنیایند.
بنیادی عنوان کرد: مردم به دلیل مشکلات بسیاری که در دولت قبلی دیدند در سال 92 با عقلانیت، هوش سیاسی و درایت، سکان امور را به دست فردی سپردند که مجموعه عملکرد دولت آن به گواه همه سیاسیون و مدیران ارشد نظام، از دولت سازندگی و اصلاحات بهتر بوده است،
وی افزود: دولت تدبیر و امید تحت هدایت رهبری گام های بلندی برداشت به طوری که امروز فروش نفت به حد ایده آل رسیده، تولید میعانات گازی عالی شده، برداشت گاز از ذخائر مشترک با همسایگان برابر شده و صادرات بر واردات پیشی گرفته است.
بنیادی با بیان اینکه امروز شاهد دمیدن روحیه امید در بین مردم هستیم، گفت: انتظار می رود با درایت و هوشمندی مردم، مسیر اعتدال و امید ادامه یابد تا کشور به سوی توسعه و آبادانی پیش رود.
عضو فراکسیون امید مجلس، مشارکت بالای مردم را ضامن حفظ نظام اسلامی خواند و گفت: راه رسیدن به امنیت، پیشرفت اقتصادی، صلح و دوستی با همه کشورهایی که به مبانی ما احترام می گذارند، حفظ خون شهدا و احترام به جانبازان و همه اقشار جامعه از مسیر صندوق رای می گذرد.
بنیادی، نقش مردم را در رسیدن به این اهداف بسیار مهم دانست و گفت: روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال 1392 پس از تحمل سختی های بسیاری بود که کشور و مردم متحمل شده بودند.
وی اظهار کرد: مردم هیچ گاه در گزینش اشتباه نکرده اند اما فردی که انتخاب می شود اگر در برابر شیطان قدرت و ثروت نتواند خود را حفظ کند دیر یا زود مردم و کشور را به قهقرا می برد.
وی اظهار کرد: دولت قبلی در سطح جهانی آسیب های جدی به کشور وارد کرد، که تحریم های ظالمانه اقتصادی، سیاسی، بانکی و مالی، صادراتی، دارویی و تجهیزاتی از جمله این آسیبها بود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس ادامه داد: در دولت قبلی ثروت کشور بر باد رفت و اختلاس های آن چنانی به بهانه دور زدن تحریم ها صورت گرفت و افراد فرصت طلب و سودجو فرصت یافتند تا سرمایه های بسیاری را از کشور خارج کنند.
بنیادی با اشاره به بی سابقه بودن فسادهای دولت قبلی گفت: بلایی که دولت پیشین بر سر کشور آورد در تاریخ بی سابقه بوده است.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
6012/7497 خبرنگار: لیلا قرائی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.