محمد حسن واحدی روز چهارشنبه در مراسم معرفی فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی افزود: این طرح بر اساس بسته اجرایی امنیت در قالب طرح جامع زیارت و توسط تیم کارشناسی فرماندهی انتظامی استان تدوین شده است.
وی اظهار کرد: طرح جامع زیارت با 10 راهبرد، 39 سیاست، 140 برنامه و 825 طرح در شورای برنامه ریزی استان تهیه شده که 120 طرح آن مربوط به پلیس است.
وی گفت: بر اساس این طرح جامع، 6 شهرک زائر در مسیرهای ورودی به مشهد مقدس و دروازه های ورودی استان به کمک شهرداری ها ساخته می شود.
واحدی افزود: این شهرکها درمبادی ورودی شهرهایی همچون داورزن، سبزوار، قوچان و نیشابور ساخته می شود که هم اکنون ضمن تهیه زمین این شهرکها تفاهم نامه هایی با شهرداریها برای ساخت آن منعقد شده است.
وی اظهار کرد: زائرین در این شهرکها متوقف شده و برای تشرف به مشهد آماده می شوند.
وی گفت: از 25 اسفند پارسال تا 13 فروردین سال جاری 12.5 میلیون مسافر و زائر به استان خراسان رضوی سفر کردند که نشان دهنده رشد هشت درصدی نسبت به سال گذشته بود.
به گفته وی از این تعداد 7.5 میلیون نفر به مشهد مقدس مشرف شدند.
واحدی افزود: تلفات رانندگی امسال نیز در داخل شهرها 60 درصد و در خارج شهرها 16 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش داشت که نشان دهنده فعالیت و مدیریت موفق پلیس راهور و پلیس راه استان است.
وی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ حمید رضا گرایلی فرمانده سابق پلیس راهور خراسان رضوی، سرهنگ علیرضا حاجی زاده را به عنوان فرمانده جدید پلیس راهور این استان معرفی کرد.
3221 / 6053 خبرنگار: ناصر اسدزاده هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.