به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حسین سعیدی افزود: گسترش فرهنگ مطالعه و ترویج سبک زندگی فاطمی به دو محور اصلی برگزاری مسابقه کتابخوانی ریحانه بود.
وی اظهار کرد: ثبت نام برای شرکت در این مسابقه از 25 بهمن ماه سال گذشته آغاز شد که آخرین مهلت ارسال آثار پس از یک دوره تمدید، اول اردیبهشت ماه بود.
وی بیان کرد: این مسابقه متفاوت از سایر مسابقه‌ های کتابخوانی به صورت محتوایی و در پنج بخش شامل یادداشت، پیامک، دلنوشته، بهترین بخش کتاب و عکس محتوایی برگزار شد.
وی گفت: هدف از برگزاری این مسابقه مطالعه کتابی با موضوع زندگی حضرت زهرا (س) توسط شرکت‎ کنندگان بود و در این مسابقه از ارائه سوالات چهارجوابی و پاسخنامه ‌ای خودداری شد که این شیوه برگزاری کمتر انجام شده است.
سعیدی با بیان اینکه این آثار مورد ارزیابی تخصصی قرار می‎ گیرند، افزود: در صورتی که برخی از آثار ارسال شده در ارزیابی‎ های تخصصی تایید شوند، برای انتشار در قالب کتاب مورد بررسی ویژه قرار می ‎گیرند.
مدیر عامل موسسه انتشارات آستان قدس رضوی با اشاره به اعلام نتایج مسابقه ریحانه در نیمه شعبان امسال گفت: 598 هدیه ارزنده از قبیل هزینه سفر به کربلای معلی، مشهد مقدس و قم، کارت‌ های هدیه و بسته‌ های متنوع تفریحی و فرهنگی برای برگزیدگان این مسابقه در نظر گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به دو هدیه خاص و معنوی این مسابقه یادآور شد: حضور در آیین معنوی غبارروبی روضه منوره رضوی و دریافت دعوتنامه مهمانسرای حضرت رضا(ع) نیز به صورت قرعه‌ کشی برای تمام شرکت‎کنندگان در نظر گرفته شده است.
/60127489 خبرنگار: میترا عبداللهی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.