مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پرواز شماره 4801 شرکت هواپیمایی معراج که قرار بود ساعت 16:30 دقیقه عصر یکشنبه انجام شود در ابتدا به دلیل نقص فنی با تاخیر مواجه شد اما بعد از رفع نقص هواپیما این بار به دلیل شرایط جوی نامساعد در نجف این پرواز انجام نشد.
حسن جعفری افزود: شرکت هواپیمایی معراج از همان ابتدا از این مسافران با میان وعده و نیز شام گرم پذیرایی کرد و با طولانی شدن شرایط آب و هوایی نامطلوب نجف این پرواز لغو شد.
وی ادامه داد: با لغو پرواز برای تعدادی از مسافران که خواهان تهیه بلیت جدید بودند برای پرواز امروز بلیت صادر شد و برای عده ای دیگر به خواست خودشان 450 هزار تومان به صورت دلار برگردانده شد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد گفت: در عین حال همه 250 مسافر این پرواز به هتل منتقل شده و در دو هتل شهر مشهد اسکان داده شدند.
وی افزود: پرواز مشهد - نجف شرکت هواپیمایی ماهان به شماره 1168 نیز که قرار بود ساعت 20:15 دیشب انجام شود به دلیل وضعیت بد آب و هوایی نجف لغو شد. مسافران این پرواز نیز پذیرایی شدند و پس از مساعد شدن اوضاع جوی در نجف برای پرواز سوار هواپیما شدند.
جعفری گفت: این مسافران بعد از تاخیر پرواز در فرودگاه ماندند و طرح این موضوع که کارکنان فرودگاه اجازه خروج مسافران را از فرودگاه نداده اند کذب محض است.
فرودگاه مشهد بعد از مهرآباد دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که روزانه در ایام پیک تا 240 پرواز و در شرایط عادی 180 پرواز از آن انجام می شود.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.