به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به‌نقل از آستان‌نیوز، سید مرتضی بختیاری در این دیدار صمیمانه اظهار داشت: اراده و پشتکار جانبازان عزیز ضایعه نخاعی کشورمان و رشد و پیشرفت علمی و معنوی آنان، قدرت و تأثیرگذاری فرهنگ ایثار و مقاومت را نمایان کرده است.

وی با تقدیر از مجاهدت‌ها و صبوری خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تصریح کرد: امروز استقامت و ایستادگی شما عزیزان الگوی جبهه مقاومت در منطقه شده و ان‌شاءالله با نصرت الهی و استمداد از اهل‌بیت(ع) به‌زودی ریشه گروه‌های تکفیری و تروریستی خشکانده خواهد شد.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: با دستور حجت‌الاسلام رئیسی برنامه‌ریزی‌های مدونی برای خدمات‌رسانی  هرچه بیشتر و بهتر به زائران بارگاه منور حضرت ثامن‌الحجج(ع) به‌ویژه جانبازان عزیز صورت گرفته است که امیدواریم رضایت حضرت امام رضا(ع) و زائران را به دنبال داشته باشد.

وی عنوان کرد: تسهیل تشرف جانبازان عزیز ضایعه نخاعی به روضه منوره، حضور در آئین غبارروبی مضجع شریف امام رضا(ع) و پیگیری روند درمان آنان در بیمارستان فوق تخصصی رضوی از نخستین اقداماتی بود که برای خدمت به آنان برنامه‌ریزی و اجرا شد..

وی گفت: امیدواریم با توسعه فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت که از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رویکردهای آستان قدس رضوی است، بتوانیم جامعه‌ای ایمن و مصون از شبهه‌ها و توطئه‌های دشمنان داشته باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625063
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.