به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، بیمارستان قائم در مشهد مقدس از آن دست بیمارستان‌های به اصطلاح آچار فرانسه است که عمدتاً همه جور بیماری را پذیرش می‌کند.

اما یکی از مشکلاتی که از دیرباز در این بیمارستان وجود داشته کیفیت پائین خدمات بهداشتی و درمانی و همچنین شلوغ بودن بیش از حد جمعیت است به نحوی که حتی در راهروهای بیمارستان نیز بیمار بستری می‌شود و البته این مهم دیگر تبدیل به امری روتین شده است

بیماران رها می‌شوند

یکی از شهروندان مشهدی که بالای سر بیمارش در این بیمارستان حاضر است در این زمینه می‌گوید: پاسخگویی پزشکان بسیار پایین است و فقط یک بار بیمار را معاینه می‌کنند و سپس بیمار به حال خودش رها می‌شود و دیگر خبری از بیمار گرفته نمی‌شود.

وی ادامه می‌دهد: بنظرم شان بیمار در این بیمارستان اصلا رعایت نمی‌شود و انتظار داریم مسئولان رسیدگی بیشتری داشته باشند.

بهبود شرایط

مرضیه. ر شهروند دیگری است که به بیمارستان مراجعه کرده است. وی می‌گوید: سطح ارائه خدمات در این بیمارستان از نظر قیمتی پائین تر است و به همین دلیل همیشه بیمارستان شلوغ است اما از سوی دیگر حتی وضعیت بهداشتی در خود این بیمارستان هم مناسب نیست و بوی نامطبوعی همیشه در راهروها وجود دارد.

وی ادامه می‌دهد: البته چند سال قبل هم به این بیمارستان مراجعه داشتم و قبول دارم که وضعیت نسبت به آن زمان بهتر شده است اما واقعا در این بیمارستان بیشتر از آن که بیمار مداوا شود باید مراقب باشد مریضی جدیدی به وی اضافه نشود.

شلوغی سرسام آور

شهروند دیگری که همراه بیمار است نیز در این زمینه می‌گوید: بیمارستان قائم هم درونش و هم بیرونش برای بیماران مشکل آفرین است. در بیرون بیمارستان که همیشه مشکل پارکینگ داریم و الیت همه جا را غُرق کرده و فرصتی برای نفس کشیدن بیمار نگذاشته است.

وی ادامه می‌دهد: باور کنید این شرایط اصلاً در شان هیچ بیماری نیست، نمی‌دانم چرا نباید این بیمارستان با این حجم مراجعه کننده و درآمد نسبتا مناسبی که دارد نباید امکاناتش بهبود پیدا کند.

پذیرش در راهرو

یکی از بیماران این بیمارستان تا چشمش به سئوال و جواب ما با بیماران و همراهان می‌افتد می‌گوید: روال طبیعی در بیمارستان قائم مشهد پذیرش بیمار در راهرو است! با این شرایط بهتر است اصلا برای مداوا به بیمارستان مراجعه نکنیم.

وی ادامه می‌دهد: عمده افرادی که به این بیمارستان مراجعه می‌کنند جزو قشر مستضعف هستند اما قرار نیست به این دلیل خدمات خوبی به آنها ارائه نشود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 624156
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.