به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، کوروش صبوریان ظهر امروز در حاشیه بازدید از هیئت والیبال خراسان رضوی اظهار داشت: خراسان رضوی از دیرباز در حوزه والیبال خوش درخشیده است و شاخص آن نیز ملی پوشان متعددی است که از این استان به رده‌های مختلف ملی معرفی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی بیان کرد: یکی از سیاست‌های اصلی که در اداره کل ورزش و جوانان استان دنبال می‌کنیم استفاده از ظرفیت‌های بومی است و این مهم باید در حوزه پرورش بازیکن و مربی تسری پیدا کند.

صبوریان ادامه داد: سیاستگذاری‌ها در حوزه ورزش و جوانان استان توسط این اداره کل انجام می‌شود و هیئت‌های ورزشی نیز به عنوان بازوی اجرایی در کنار ما قرار می‌گیرند.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین سیاست‌هایی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان ترسیم کرده این است که هیئت‌های مختلف ورزشی استان بتوانند در حوزه تیمداری در لیگ برتر ورود پیدا کنند.

صبوریان با اشاره به اینکه باید برنامه ریزی مناسبی برای حضور در لیگ برتر والیبال از سوی هیئت والیبال استان برنامه‌ریزی شود گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه تمامی حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 622264
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.