به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، مسعود اسدی اظهار داشت: صادق اشجعی و سعید غفوری دو بازیکن این باشگاه که بیش از پنج سال در این باشگاه و در رشته والیبال فعالیت دارند در حالی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور دعوت شدند که از توان فنی و تکنیک بسیار بالایی برخوردارند.

وی افزود: صادق اشجعی در پست اسپکر قدرتی و سعید غفوری در پست دریافت کننده قرار است تیم ملی بزرگسالان ناشنوایان ایران را در مسابقات المپیک ناشنوایان و کم‌شنوایان جهان که تابستان امسال در شهر سامسون ترکیه برگزار می‌شود به عنوان بازیکن یاری نمایند.

برگزاری برنامه‌های فرهنگی ورزشی در شهرستان زاوه

مجید رضایی رئیس اداره ورزش وجوانان زاوه اظهار داشت: در راستای بزرگداشت روز پدر و سیزدهم رجب با حضور در منزل خانواده شهیدان یزدان پرست و شهید روضه خوان از ایثار و فداکاری های آنان با اهدای هدایایی تقدیر شد.

وی افزود: مسابقات فوتسال فرهنگیان با شرکت 10 تیم هم اکنون در حال برگزاری است که تیم های صاحبکار، شهوار، آموزش وپرورش و زعفران ساق به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند، این مسابقات از روز شنبه آغاز شده و در سالن شهدای دولت آباد برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش وجوانان زاوه خاطرنشان کرد: همچنین تفاهم نامه همکاری بین ورزش و جوانان و موسسه بشارت بهزیستی زاوه در رشته‌های والیبال نشسته، دوومیدانی و گلبال ویژه جانبازان و معلولین منعقد شده است.

برگزاری همایش کوهپیمایی خانوادگی و کویرنوردی در کاشمر

محمد شایگان اظهار داشت: همایش کوهپیمایی از برنامه‌های (ورزش برای همه) با حضور 150 شرکت‌کننده از بانوان و آقایان با همیاری ایستگاه ورزش صبحگاهی شماره 13 پارک بسیج و هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان کاشمر برگزار شد.

وی گفت: پیمایش بزرگ کویر حلوان - ازمیغان و کال جنی طبس به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و یادبود مرحوم مرتضی صفریان با همیاری هیئت کوهنوردی کاشمر با حضور 120 نفر شرکت کننده از دیگر رخدادهای ورزشی شهرستان بود که صورت گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 619994
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.