محمد علی آبادی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان جغتای افزود: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بار دیگر توطئه های اقتصادی و فرهنگی دشمن را نقش بر آب می کند.
وی ادامه داد: رعایت اصل بیطرفی مجریان انتخابات سبب ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و به دور از حاشیه می شود.
فرماندار جغتای با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نیز گفت: اقتصاد مساله اصلی کشور است و اجرای اقتصاد مقاومتی عزم ملی و همگانی می طلبد.
وی افزود: باید حمایت از تولید ملی یک اصل اساسی باشد و مردم با تغییر الگوی مصرف الگوهای به سمت استفاده از کالا و محصولات داخلی حرکت کنند. قاچاق کالا ضربه مهلکی به اقتصاد وارد می کند و باید مبارزه جدی با پدیده قاچاق کالا صورت بگیرد.
همچنین در این نشست با حضور رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با اختصاص یک میلیارد ریال برای تکمیل دانشگاه پیام نور واحد شهرستان جغتای موافقت شد.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: برنامه های فرهنگی این دانشگاه در دولت یازدهم نسبت به دوره قبل 50 درصد رشد داشتو بطور مثال با هزینه یک میلیارد ریال 200 دانشجو اسفند گذشته و فروردین جاری به مناطق عملیاتی سابق در جنوب کشور اعزام شدند.
محمدعلی داوریار افزود: دانشگاه پیام نور خراسان رضوی همچنین در سال تحصیلی 30 درصد افزایش در جذب دانشجو داشته است.
مرکز شهرستان 48 هزار نفری جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8145/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.