* روزنامه خراسان
'پیروزی ناپلئونی سلطان' تیتر صفحه نخست این روزنامه است که به رای 51 درصد مردم ترکیه به اصلاحات مورد نظر اردوغان برای تغییر نظام سیاسی آن کشور از پارلمانی به ریاستی اشاره دارد.
عکس صفحه نخست خراسان نیز که تصویری از منطقه نفتی پارس جنوبی است به مناسبت به نتیجه رسیدن تلاش 10 ساله ایران برای راه اندازی پنج فاز پارس جنوبی با تیتر 'روز تاریخی صنعت گاز ایران' اختصاص دارد.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
'تعیین تکلیف معادن حریم توس' عنوان نخست این ویژه نامه به نقل از معاون دادستان مشهد است. صفحه نخست این شماره نیز به تصاویری از فیلم 'جشن تولد' اختصاص دارد که عنوان 'فیلمسازی در قلب داعش' برای آن اتنخاب شده است.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه در عنوان صفحه نخست خود به نقل از محسنی اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه نوشت: مچ دست‌اندازان به بیت‌المال را قطع می‌کنیم.
عکس صفحه نخست شهرآرا هم تصویری هوایی از مجموعه ورزشی شهدای شهرداری مشهد است که به بهانه بهره برداری از آن منتشر شده است.

*روزنامه اتفاقیه خراسان
'اگر جای شهردار بودید چه می کردید؟' عنوان گزارشی در خصوص پرسش و پاسخ از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد درباره بهترین و بدترین اقدامات شهرداری مشهد است که به عنوان تیتر نخست این روزنامه منتشر شده است.
عکس صفحه نخست اتفاقیه هم تصویری از فعالیت یک مددکار اجتماعی است که با عنوان 'سربازان اجتماعی' همراه است.

* روزنامه قدس
این روزنامه در صفحه نخست خود به نقل از سخنگوی دستگاه قضا نوشت: فهرست 53 مدیر دو تابعیتی روی میز وزیر اطلاعات.
عکس صفحه نخست قدس نیز تصویری از تالار بورس با تیتر 'دولت بدهیهایش را به بورس برد' است.

* وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
'نابودی اراضی کشاورزی پایین دست سد کارده' عنوان نخست این ویژه نامه است.
عکس صفحه نخست آن نیز تصویری از تدریس معلم در کلاس درس است که همراه آن تیتر '1300 نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی استخدام می شوند' درج شده است.
7496/1858**خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.