به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از آستان نیوز، محمدرضا عطارزاده، در حاشیه بازدید از نمایشگاه مهر درخشان 2 اظهار داشت: فعالیت‌های موثری که آستان قدس رضوی با استفاده از امکانات سرمایه‌ای امام‌رضا(ع) انجام می‌دهد، می‌تواند فراهم کننده شرایط تولید و اشتغال شود که جزء منویات مقام معظم رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان این مطلب که باید برای تحقق شعار سال از تمامی امکانات مربوط به آستان ملکوتی امام‌رضا(ع) استفاده شود، گفت: مشکلات مربوط به اشتغال در کشور باید مرتفع شود و نمایشگاه مهر درخشان نیز با همین هدف امسال در اختیار واحدهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بسیج سازندگی قرار گرفته است.

عطارزاده با اشاره به فعالیت برخی شرکت‌های تعاونی در نمایشگاه مهر درخشان2، تصریح کرد: بخش عمده‌ای از این شرکت‌ها را اقشار ضعیف جامعه تشکیل می‌دهند که دارای ابتکارات و خلاقیت‌هایی در تولید بوده‌اند که در این نمایشگاه عرضه شده است.

مدیرعامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی استقبال مردمی از دومین نمایشگاه مهر درخشان را بسیار خوب ارزیابی و ابراز کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های آستان قدس رضوی در راستای تقویت تولید و اشتغال‌زایی استفاده کنیم و امیدوارم در چندماه آینده شاهد خبرهای عملیاتی خوبی در این حوزه باشیم.

وی با بیان اینکه امتیازات بیشتری به غرفه داران حاضر در نمایشگاه مهر درخشان 2 نسبت به نمایشگاه مشابه سال قبل ارائه شده است، اظهار داشت: این امر سبب شده تا تولیدکنندگان بیشتری از نقاط محروم در نمایشگاه حاضر شوند و به عرضه محصولات بپردازند.

عطارزاده نمایشگاه مهر درخشان را در زمینه محصولات ارائه شده دارای تنوع بالایی دانست و گفت: طی بازدیدی که از غرفه‌ها صورت گرفت، برخی از آن‌ها موفق شده بودند با ابتکار عمل و با بسته‌بندی مناسب و استاندارد به خوبی محصولات خود را به دست خریدار برسانند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
  • کدخبر: 616968
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.